Código |
Descrición |
A1 |
Adquirir un coñecemento amplo das institucións básicas do ámbito socio-laboral especialmente do Dereito do Traballo e da Seguridade Social |
A2 |
Desenrolar os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral. |
A3 |
Saber recoñecer os aspectos económicos da Seguridade Social e das Relacións Laborais. |
A4 |
Desenrolar a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
A5 |
Adquirir os coñecementos necesarios nos campos laboral, tributario e de Seguridade Social para prestar servicios de asesoría socio-laboral. |
A6 |
Planificar e organizar a prevención dos riscos laborais nas empresas. |
A7 |
Seleccionar e confeccionar os contratos de traballo adecuados a cada situación laboral. |
A8 |
Coñecer os dereitos e obrigas dos traballadores e das distintas frmas de extinción do contrato de traballo. |
A9 |
Asesorar ás PYMES no campo sociolaboral. |
A10 |
Xestionar os procesos de negociación entre as partes da relación laboral co fin de acadar consensos e acordos. |
A11 |
Coñecer as medidas de solución de conflictos ó alcance de traballadores e empresarios e resolver cales resultan adecuadas en diferentes situacións. |
A12 |
Adquirir habilidades necesarias para por en funcionamento un Servizo de Prevención Propio o Alleo e xestionarlo. |
A13 |
Coñecer as respostas da Administración frente ós incumprimentos laborais e ser capaz de participar no procedemento administrativo sancionador. |
A14 |
Xestionar as relacións laborais transfronteirizas e transnacionais, tan frecuentes no sur de Galicia. |
B1 |
Poseer e comprender coñecementos que aporten unha oportunidade de ser orixinais no desenrolo e/ou aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes sepan aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de constextos máis amplos (ou multidisplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrentarse á complexidade de formular xuizos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos. |
B4 |
Que os estudantes sepan comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades. |
B5 |
Que os estudantes posean as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |