Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Capacidade de comprender sistemáticamente a situación xurídica e social dos menores desprotexidos e en conflito social |
|
A1
|
|
Capacidade de realizar unha avaliación e análise crítica da normativa vixente e dos mecanismos de intervención psico-social aplicables aos menores desprotexidos e en conflito social |
|
A2
|
|
Capacidade de aplicar os coñecementos adquiridos e de resolver problemas que afectan aos menores desprotexidos e en conflito social, dende unha perspectiva interdisciplinar |
|
A3
|
|
Dominar habilidades e métodos de investigación específicamente relacionados cos menores desprotexidos e en conflito social |
|
A4
|
|
Capacidade de concibir, diseñar e poñer en práctica, con seriedade académica, un proceso de investigación no ámbito dos menores desprotexidos e en conflito social |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A5
|
|
Capacidade de comunicar e compartir coa comunidade académica e a sociedade en xeral os resultados da investigación para o seu aproveitamento efectivo |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6
|
|
Capacidade de realizar unha análise crítica e debater en foros de carácter científico e investigador propostas e ideas novas xurdidas no referido ámbito de estudo |
|
A7
|
|
Capacidade de síntese e análise |
|
|
B1
|
Capacidade de aprender de forma autónoma |
|
|
B2
|
Capacidade de xestión da información |
|
|
B3
|
Capacidade de organizar e planificar |
|
|
B4
|
Capacidade de resolver problemas de forma efectiva |
|
|
B5
|
Capacidade de argumentar e rebatir ideas, aplicando un pensamento crítico e lóxico |
|
|
B6
|
Capacidade de investigar de forma colaborativa |
|
|
B7
|
Preocupación pola calidade |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B8
|
Comportarse de forma ética e con responsabilidade social como cidada/án e como investigador/a |
|
|
B9
|
Comunicarse de xeito efectivo no ámbito académico e investigador |
|
|
B10
|
Traballar dende unha perspectiva comparada, manexando información comparada e interdisciplinar |
|
|
B11
|
Capacidade de captar e aproveitarr con eficiencia os recursos destinados á investigación |
|
|
B12
|