Guia docente 2023_24
Facultad de Ciencias Jurídicas y del Trabajo
Máster Universitario en Menores en Situación de Desprotección e Conflito Social
 Materias
  Adopción Nacional e Internacional de Menores
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas de forma autónoma Actividade na que se formulan problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno debe desenvolver as solucións adecuadas ou correctas mediante a exercitación de rutinas, a aplicación de procedementos de transformación da información dispoñible e a interpretación dos resultados. Adóitase empregar como complemento da lección maxistral.

Análise dun feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos, e adestrarse en procedementos alternativos de solución.

Actividade na que se formulan problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno debe desenvolver a análise e resolución dos problemas e/ou exercicios de forma autónoma.
30 C3
C4
C5
C6
Lección maxistral Exposición por parte do profesor dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto a desenvolver polo estudante.

Exposición por parte do alumnado ante o docente e/ou un grupo de estudantes dun tema sobre contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto. Pódese levar a cabo de maneira individual ou en grupo.
40 B2
B5
C3
C4
C5
C6
Resolución de problemas Exame de preguntas obxetivas para avaliar a capacidade de comprensión do alumnado mais a habilidade para resolver problemas básicos. 30 B1
B2
B5
C3
C4
C5
C6
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A) ALUMNADO SISTEMA DE AVALIACIÓN
CONTINUA:

1º Para que o alumno/a sexa avaliado polosistema de avaliación continua deberá asistir, como mínimo, ao 75% das sesiónsda materia. O alumno/a que puntualmente por motivos imprevisibles e debidamente xustificados non poida completar esta porcentaxe de asistencia, deberá comunicalo por escrito ao respectivo/a coordinador/a da materia, e este/a valorará se apuntual falta de asistencia pode ser suplida polos métodos de avaliación que selle indiquen. 2º Por a asistencia a clase o alumno/a poderá obter
hasta un 40% da calificación final. O 60% restante da calificación final
resultará da avaliación dos traballos ou actividades establecidas por o profesorado baixo supervisión da Coordinador/a da asignatura, en concreto,
un 30% del estudio de casos e un 30% do exame de preguntas obxetivas. 3º Na convocatoria extraordinaria, oalumno/a deberá entregar os traballos ou actividades esixidas na materia ao longodo curso e, ademais, terá que presentarse a unha proba final, teórica e/oupráctica que lle indicará o coordinador/a da materia. 

B) ALUMNADO SISTEMA DE AVALIACIÓN NON CONTINUA:

O alumno/a que non asista ao mínimodo 75% das sesións da materia e que, no seu caso, non xustifique debidamente afalta de asistencia puntual e imprevisible, poderá obter o 100% da cualificaciónrealizando unha proba final de avaliación, teórica e/ou práctica, que lleindicará o coordinador/a da materia, na convocatoria ordinaria e/ouextraordinaria fixada ao efecto, ademais de entregar os traballos ouactividades esixidas na materia ao longo do curso, se así llo indicara o coordinador/ada materia. 

C) PROBAS DE AVALIACIÓN: As datas e horarios das probas de avaliaciónespecifícanse no calendario que para o curso aprobe ao efecto a Comisión Académica do Máster, que se publican na páxina web do título.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000