Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Posuír e comprender coñecementos sobre os aspectos internos, funcións e procesos das organizacións incluíndo a súa natureza, estrutura, goberno, operativa e dirección |
|
A1
|
|
Coñecer as principais institucións xurídicas |
|
A17
|
|
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais |
|
A18
|
|
Comprender o carácter unitario do ordenamento xurídico |
|
A19
|
|
Coñecer os principios e valores constitucionais |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A20
|
|
Coñecer as distintas manifestacións do Dereito na súa evolución histórica e na súa realidade actual |
|
A22
|
|
Apreciar a diversidade e a multiculturalidade |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A21
|
|
Coñecer as estruturas sociopolíticas do ámbito nacional e internacional |
|
A23
|
|
Ser quen de argumentar xuridicamente |
|
A24
|
|
Ser quen de utilizar os principios e valores constitucionais como ferramenta de traballo da interpretación do dereito e desenvolver dialéctica xurídica |
|
A25
|
|
Ser quen de aprehender sistematicamente o ordenamento xurídico |
|
A26
|
|
Ser quen de identificar problemas xurídicos e abordar a súa solución de modo interdisciplinar |
|
A27
|
|
Ser quen de manexar fontes xurídicas |
|
A28
|
|
Ser quen de interpretar e analizar criticamente o ordenamento xurídico |
|
A29
|
|
Ser quen de interpretar e analizar criticamente o ordenamento xurídico |
|
A29
|
|
Ser quen de comprender e de redactar documentos xurídicos |
|
A30
|
|
Ser quen de manexar a oratoria xurídica |
|
A31
|
|
Ser quen de elaborar normas |
|
A33
|
|
Capacidade de análise e síntese |
|
|
B1
|
Pensamento crítico e autocrítico |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B2
|
Poder transmitir ideas, información, problemas e situacións ao público tanto especializado como non especializado |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B4
|
Habilidades de comunicación oral e escrita |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B5
|
Desenvolver as habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B12
|
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B13
|
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado |
|
|
B14
|
Capacidade de lideranza, incluíndo empatía co resto de persoas |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B16
|
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B17
|
Compromiso ético no traballo |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B18
|
Motivación pola calidade e mellora continua |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B19
|
Capacidade de aprender |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B21
|
Capacidade de xestión da información |
|
|
B22
|
Capacidade de adaptarse a novas situacións |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B23
|
Capacidade para organizar e planificar |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B24
|
Resolver problemas de forma eficaz |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B25
|
Comportarse de forma ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B30
|
Traballar desde unha perspectiva comparada, manexando información comparada |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B32
|
Comunicarse de xeito efectivo nun entorno de traballo (habilidades nas relacións interpersoais) |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B31
|