Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais.
|
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Coñecer as principais institucións xurídicas xurdidas do Dereito romano, na súa maior parte. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións en Dereito privado, neste caso Dereito privado romano. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Coñecer as distintas manifestacións do Dereito na súa evolución histórica e na súa realidade actual. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A33 A34
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B27 B30 B31
|
Comprender o carácter unitario do ordenamento xurídico, xa que o dereito integrador é o Dereito romano, orixe do ius. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Apreciar a diversidade e a multiculturalidade, xa desde o principio do Dereito, posto que xa Roma distinguía entre os cidadáns, latinos ou peregrinos, como distintos suxeitos xurídicos. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Coñecer as distintas manifestacións do Dereito na súa evolución histórica, apreciando a súa implantación sen apenas cambios na maioría das súas creacións no Dereito actual. |
|
A1 A8 A17 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Ser quen de argumentar xuridicamente. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Ser quen de manexar fontes xurídicas. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Ser quen de identificar problemas xurídicos e abordar a súa solución de modo interdisciplinar, a través dos casos que contén o Digesto. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Ser quen de elaborar normas. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A33
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Ser quen de interpretar e analizar criticamente o ordenamento xurídico, coñecendo os seus principios fundamentais. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Ser quen de manexar a oratoria xurídica e de empregala de forma práctica. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Ser quen de negociar e mediar. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A34
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Capacidade de síntese e análise. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Capacidade de aprendizaxe. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Capacidade para organizar e planificar. |
|
A17 A18 A19 A21 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A33
|
B1 B2 B12 B13 B17 B20 B21 B22 B23 B24 B25 B26 B27 B30 B32
|
Capacidade de xestión da información. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B22 B25 B26 B30
|
Resolver problemas de forma eficaz. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B22 B23 B24 B25 B27 B29 B30 B31
|
Aplicar pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B22 B23 B24 B25 B26 B27
|
Comportarse de forma ética e mostrar responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B30
|
Traballar desde unha perspectiva comparada, manexando información comparada. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A8 A17 A18 A19 A22 A24 A26 A27 A28 A29 A30 A31
|
B1 B2 B5 B12 B13 B17 B20 B21 B25 B26 B27 B30 B32
|