Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos sobre os aspectos internos, funcións e procesos das organizacións incluíndo a súa natureza, estrutura, goberno, operativa e dirección |
A8 |
Aplicar os coñecementos adquiridos a futuras situacións profesionais e desenvolver competencias relacionadas coa elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
A17 |
Coñecer as principais institucións xurídicas |
A18 |
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais |
A19 |
Comprender o carácter unitario do ordenamento xurídico |
A21 |
Apreciar a diversidade e a multiculturalidade |
A22 |
Coñecer as distintas manifestacións do Dereito na súa evolución histórica e na súa realidade actual |
A24 |
Ser quen de argumentar xuridicamente |
A26 |
Ser quen de aprehender sistematicamente o ordenamento xurídico |
A27 |
Ser quen de identificar problemas xurídicos e abordar a súa solución de modo interdisciplinar |
A28 |
Ser quen de manexar fontes xurídicas |
A29 |
Ser quen de interpretar e analizar criticamente o ordenamento xurídico |
A30 |
Ser quen de comprender e de redactar documentos xurídicos |
A31 |
Ser quen de manexar a oratoria xurídica |
A33 |
Ser quen de elaborar normas |
A34 |
Ser quen de negociar e mediar |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Pensamento crítico e autocrítico |
B5 |
Habilidades de comunicación oral e escrita |
B12 |
Desenvolver as habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B13 |
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo |
B17 |
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos |
B20 |
Capacidade de síntese e análise |
B21 |
Capacidade de aprender |
B22 |
Capacidade de xestión da información |
B23 |
Capacidade de adaptarse a novas situacións |
B24 |
Capacidade para organizar e planificar |
B25 |
Resolver problemas de forma eficaz |
B26 |
Aplicar pensamento crítico, lóxico e creativo |
B27 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
B29 |
Preocupación pola calidade |
B30 |
Comportarse de forma ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional |
B31 |
Comunicarse de xeito efectivo nun entorno de traballo (habilidades nas relacións interpersoais) |
B32 |
Traballar desde unha perspectiva comparada, manexando información comparada |