Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer as principais institucións xurídicas. |
|
|
|
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais. |
|
|
|
Comprender o carácter unitario do ordenamento xurídico. |
|
|
|
Coñecer os principios e valores constitucionais. |
|
|
|
Apreciar a diversidade e a multiculturalidade. |
|
|
|
Coñecer as distintas manifestacións do Dereito na súa evolución histórica e na súa realidade actual. |
|
|
|
Ser quen de argumentar xuridicamente. |
|
|
|
Ser quen de utilizar os principios e valores constitucionais como ferramenta de traballo da interpretación do Dereito e desenvolver dialéctica xurídica. |
|
|
|
Ser quen de aprehender sistematicamente o ordenamento xurídico. |
|
|
|
Ser quen de identificar problemas xurídicos e abordar a súa solución de modo interdisciplinar. |
|
|
|
Ser quen de manexar fontes xurídicas. |
|
|
|
Ser quen de interpretar e analizar criticamente o ordenamento xurídico. |
|
|
|
Ser quen de manexar a oratoria xurídica. |
|
|
|
Capacidade de síntese e análise. |
|
|
|
Capacidade para aprender. |
|
|
|
Capacidade de xestión da información. |
|
|
|
Capacidade para adaptarse a novas situacións. |
|
|
|
Capacidade para organizar e planificar. |
|
|
|
Resolver problemas de forma eficaz. |
|
|
|
Aplicar pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
|
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
|
|
Traballar de forma cooperativa. |
|
|
|
Preocupación pola calidade. |
|
|
|
Comportarse de forma ética e mostrar responsabilidade social como cidadán e como profesional.
Comunicarse de xeito efectivo nun medio de traballo (habilidades nas relacións interpersoais).
Traballar desde unha perspectiva comparada, manexando información comparada.
|
|
|
|