Guia docente 2013_14
Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos
 Materias
  Dereitos sociolaborais dos estranxeiros en España
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer o marco normativo regulador das relacións laborais
saber
A1
Coñecer as políticas sociolaborais
saber
A2
Capacidade de asesorar e xestionar en materia de emprego, contratación laboral, Seguridade Social, Asistencia Social e protección social complementaria.
saber
saber facer
A3
Capacidade para comprender as distintas vicisitudes empresariais e conectalas con aspectos sociolaborais.
saber
saber facer
A4
Capacidade para asesorar sobre as medidas máis axeitadas para favorecer a incorporación ao emprego.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A5
Capacidade para asesorar en materia de mercado de traballo a axentes sociais e institucións públicas
saber
saber facer
Saber estar / ser
A6
Capacidade para elaborar, desenvolver e avaliar estratexias territoriais de promoción socioeconómica e inserción laboral no ámbito local.
saber
saber facer
A7
Capacidade para determinar e ofrecer unha solución aos problemas de flexibilidade laboral e externalización produtiva, con especial atención aos grupos de empresas e a transnacionalización.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A8
Ser capaz de elaborar, implementar e avaliar estratexias territoriais de promoción socioeconómica e inserción laboral.
saber
saber facer
A9
Ser capaz de interpretar datos e indicadores socioeconómicos relativos ao mercado de traballo.
saber
saber facer
A10
Ser capaz de comprender a relación entre os procesos sociais e a dinámica das relacións laborais.
saber
saber facer
A11
Capacidade de análise e síntese
saber
B1
Aprender autonomamente
saber
saber facer
B2
Traballar individualmente e en equipo
saber
saber facer
Saber estar / ser
B3
Saber adaptarse ás novas situacións
saber
saber facer
Saber estar / ser
B4
Capacidade de administrar a información
saber
saber facer
B5
Capacidade de organización e planificación
saber
saber facer
B6
Resolver problemas de forma efectiva
saber
saber facer
Saber estar / ser
B7
Saber tomar decisións
saber
saber facer
Saber estar / ser
B8
Comunicarse de forma efectiva nas relacións interpersoais
saber facer
Saber estar / ser
B9
Preocupación pola calidade
saber facer
Saber estar / ser
B10
Gardar un comportamento ético como cidadán e como profesional
saber facer
Saber estar / ser
B11
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000