Código |
Descrición |
A3 |
Coñecer o réxime xurídico do persoal ao servizo da Administración |
A6 |
Coñecer a socioloxía do traballo e as técnicas de investigación social |
A10 |
Coñecer a socioloxía xeral e comprender e valorar as teorías sociais |
A12 |
Coñecer os principios ideolóxicos e dos actores que condicionan as relacións laborais no mundo actual |
A14 |
Ser quen de seleccionar, administrar e transmitir información e documentación laboral |
A40 |
Ser quen de aplicar os coñecementos teóricos á práctica |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Aprender autonomamente |
B3 |
Traballar individualmente e en equipo |
B4 |
Saber adaptarse ás novas situacións |
B5 |
Capacidade de administrar a información |
B6 |
Capacidade de organización e planificación |
B7 |
Resolver problemas de forma efectiva |
B8 |
Saber tomar decisións |
B9 |
Comunicarse de forma efectiva nas relacións interpersoais |
B11 |
Gardar un comportamento ético como cidadán e como profesional |