Resolución de problemas e/ou exercicios |
Plantexamento, debate e exposición en aula de conclusións alcanzadas en exercios prácticos. A resolucion de exercicios prácticos son complemento da lección maxistral. Os/as estudantes durante as sesións presenciais intervirán oralmente expondo a súa solución ou puntos de vista aos casos prácticos propostos, debatendo, no seu caso, coa profesora e os seus compañeiros/as. As discusions deben proporcionar ao estudante unha oportunidad para practicar a expresión oral e de recibir criticas construtivas. Valorarase positivamente as intervencións dos estudantes na discusión exposta, tendo en conta os coñecementos e habilidades demostradas |
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma |
Metodoloxía onde o/a estudante enfróntase ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto polo estudante a título individual. O caso práctico consiste nun problema concreto, que lle describe unha situación real dá vida profesional referente ao campo particular do Dereito Penal de empresa. O/a estudante debe ser capaz de analizar os feitos, debe obrigatoriamente aplicar ás normas penais e procesuales, a normativa extrapenal e así mesmo a xuriprudencia e doutrina relacionada ca situación do caso planteaxado. Debe chegar a unha decisión xuridica razoada, extraendo súas proias conclusións. A solución deberá ser presentada por escrito e mediante a metodoloxia que se sinalará ao comenzó do curso.
Ao longo do curso exisiraxe a realización de 4 o 5 casos prácticos relacionados con bloques temáticos dás leccións que describe o programa dá materia.
|
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir información e coñecementos e facilitar a aprendizaxe. Tendo en conta que o programa vén dividido en 14 leccións, a metodoloxía docente discorrerá do seguinte modo: a cada lección corresponderalle unha hora e tres cuartos na que mediante o sistema de lección maxistral- o docente introducirá ao estudante nos aspectos básicos de cada tema. Como soporte ás explicacións, o docente proporcionará materiais (presentación power-point, sentenzas, extractos de obras doctrinales...) e, eventualmente, un esquema-guía cos puntos crave do desenvolvemento da súa explicación. Todos os materiais estarán a disposición do estudante na plataforma docente Faitic. En todo caso, a explicación do docente deberá ser complementada polo estudante tanto cos materiais que lle foron proporcionados ao efecto como pola consulta dalgún dos manuais que aparecen na bibliografía recomendada. |