Estudo de casos/análise de situacións |
Proba en que se suscita unha situación ou problemática xa dada ou que pode darse, partindo dos diferentes factores involucrados, a análise dos antecedentes, condicións, da situación, etc. |
30 |
Entende como regra xeral que os alumnos optan por el sistema de avaliación continua con as porcentaxes xa indicadas. O alumno deberá obter para poder compensar unha parte con a outra, un 3 sobre dez nos casos e un 4 sobre dez na proba de contidos.
O alumno que non se acolla a avaliación continua por deixala o por non poder asistir, poderá facer unha proba final na que se formularán , en relación cos contidos da materia, iguais preguntas de resposta longa incrementadas nunha respecto de aqueles que optasen por a avaliación continua e, ademais, un caso con os mesmos porcentaxes xa indicadas. Deberá obter para poder compensar unha parte con outra, un 3 sobre dez nos casos e un 4 sobre dez en la proba de contidos. Poderá obter o 100% da cualificación.
No mesmo curso gardaranse as notas de avaliación continua dunha convocatoria para outra.
O sistema de avaliación na segunda convocatoria, será igual que NA primeira convocatoria tanto para quen siga a avaliación continua como para aqueles que non. |