Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións en Dereito privado, neste caso Dereito privado romano. |
|
A2
|
|
Coñecer as principais institucións xurídicas xurdidas do Dereito romano, na súa maior parte. |
|
A1
|
|
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais.
|
|
A2
|
|
Coñecer as distintas manifestacións do Dereito na súa evolución histórica, apreciando a súa implantación sen apenas cambios na maioría das súas creacións no Dereito actual. |
|
A6
|
|
Apreciar a diversidade e a multiculturalidade, xa desde o principio do Dereito, posto que xa Roma distinguía entre os cidadáns, latinos ou peregrinos, como distintos suxeitos xurídicos. |
|
A5
|
|
Comprender o carácter unitario do ordenamento xurídico, xa que o dereito integrador é o Dereito romano, orixe do ius. |
|
A3
|
|
Coñecer as distintas manifestacións do Dereito na súa evolución histórica e na súa realidade actual. |
|
A6
|
|
Ser quen de argumentar xuridicamente. |
|
A8
|
|
Ser quen de identificar problemas xurídicos e abordar a súa solución de modo interdisciplinar, a través dos casos que contén o Digesto. |
|
A11
|
|
Ser quen de manexar fontes xurídicas. |
|
A12
|
|
Ser quen de interpretar e analizar criticamente o ordenamento xurídico, coñecendo os seus principios fundamentais. |
|
A13
|
|
Ser quen de elaborar normas. |
|
A17
|
|
Ser quen de manexar a oratoria xurídica e de empregala de forma práctica. |
|
A15
|
|
Ser quen de negociar e mediar. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A18
|
|
Capacidade de síntese e análise. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1
|
Capacidade de aprendizaxe. |
|
|
B2
|
Capacidade de adaptarse a novas situacións. |
|
|
B4
|
Capacidade para organizar e planificar. |
|
|
B5
|
Capacidade de xestión da información. |
|
|
B3
|
Resolver problemas de forma eficaz. |
|
|
B6
|
Aplicar pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
|
B7
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
|
B8
|
Preocupación pola calidade. |
|
|
B10
|
Traballar de forma colaborativa. |
|
|
B9
|
Comportarse de forma ética e mostrar responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
|
B11
|
Comunicarse de xeito efectivo nun medio de traballo (habilidades nas relacións interpersoais). |
|
|
B12
|
Traballar desde unha perspectiva comparada, manexando información comparada. |
|
|
B13
|