Guia docente 2023_24
Facultade de Comercio
Máster Universitario en Comercio Internacional - Non Presencial
 Materias
  Márketing Internacional
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Debate O alumnado participará en foros ou debates sobre a materia. 30 A2
B1
C4
C24
D3
Resolución de problemas e/ou exercicios O alumno desenvolverá casos prácticos, lecturas ou exercicios sobre temas relacionados coa materia. 40 A2
C4
C22
C24
Exame de preguntas obxectivas Proba / s para a avaliación das competencias adquiridas. Poderían ser preguntas tipo test, exercicios, traballo, etc. para comprobar o seguimento da materia. 30 C4
C22
C24
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O MCI segue un proceso de avaliación continua a través da plataforma de teledocencia.

Para superar a materia deberán entregar todas as actividades plantexadas. No caso contrario figurará coma non presentado. 

No espazo de teledocencia darase toda a información da materia.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000