Guia docente 2023_24
Facultade de Comercio
Máster Universitario en Comercio Internacional - Non Presencial
 Materias
  Márketing Internacional
   Contidos
Tema Subtema
Introdución Marketing global e internacional
Estratexias de internacionalización Proceso de decisión de internacionalización.
Valoración da contorna de marketing internacional.
Formas de entrada en mercados exteriores.Dimensións do programa de marketing internacional.
Segmentación e posicionamiento Segmentación de mercados internacionais.
Estratexia de posicionamiento.
Tipos de posiconamiento.
Protocolo nos negocios internacionais Relacións, usos sociais e imaxe.
Protocolo nos negocios: práctica.
Estratexias de marketing no mercado internacional Política internacional de produto.
A marca internacional: desenvolvemento de marcas, identidade e valor de marca.
Promoción comercial na internacionalización.
Política de fixación de prezos.
Decisións de distribución e do equipo de vendas.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000