Guia docente 2023_24
Facultade de Comercio
Máster Universitario en Comercio Internacional - Non Presencial
 Materias
  Márketing Internacional
   Resultados de Formación e Aprendizaxe
Código Descrición
A2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
B1 Capacidade para resolver problemas de xestión.
C4 Coñecemento das técnicas de venda, estratexias, produtos, marcas e comunicación nos mercados internacionais.
C22 Desenvolvemento de habilidades comunicativas e de protocolo.
C24 Planificación e realización dun proxecto de márketing internacional.
D3 Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000