Guia docente 2023_24
Facultade de Comercio
Máster Universitario en Comercio Internacional - Non Presencial
 Materias
  Inglés Comercial
   Contidos
Tema Subtema
Técnicas de procura e adquisición de vocabulario 1.1. Uso de dicionarios e outros materiais de referencia: tipos, información, procuras na rede
1.2.Sistematización da aprendizaxe terminolóxica: sufixos e prefixos, familias léxicas e derivación, combinacións frecuentes, falso amigos, verbos frasales, ...
1.3. Linguaxe inclusiva e non sexista
Cultura e comunicación 2.1. Concepto de cultura e a súa influencia na comunicación
2.2. Comunicación intercultural no comercio internacional. O valor da perspectiva de xénero.
2.3.Comunicación verbal e non verbal
Comunicación escrita 3.1. Rexistro
3.2. Tipoloxías de textos e documentos comerciais
3.3. Correspondencia: Correos electrónicos, faxes e cartas comerciais.
3.4. Documentos de comercio internacional
Conversas telefónicas 4.1. Pronunciación e fluidez. Estrutura e fraseoloxía das conversas telefónicas
4.2. Preparación e comprensión oral
4.3. Contacto: mensaxes, precios e descontos, métodos de pago
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000