Guia docente 2023_24
Facultade de Comercio
Máster Universitario en Comercio Internacional - Non Presencial
 Materias
  Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo
   Contidos
Tema Subtema
Introdución: Oportunidades e Potencialidades do Comercio Internacional 1. Introdución.
2. Por que a internacionalización?
A función directiva e a planificación estratéxica 1. Crise actual e a internacionalización.
2. A internacionalización da empresa.
3. Claves para o éxito.
A internacionalización da empresa 1. A importancia da marca país.
2. O posicionamiento no exterior.
3. Estratexia integrada para a internacionalización da empresa.
Habilidades directivas nos mercados internacionais 1. Concetos previos.
2. Tipificación de empresas e estilos de dirección.
A contorna internacional dos negocios 1. O contorno no marketing internacional.
2. Análise PESTEL.
O plan de internacionalización 1. Actitude e orientación directiva.
2. Proceso de decisión de internacionalización.
3. Plan operativo: estratexias e tácticas para a internacionalización.
Investigación de Mercados Internacionais 1. Introdución
2. Metodoloxía para a avaliación e análise de mercados
3. Investigación de mercados exteriores
Mercados no mundo UE, EEUU, China, Brasil, entre outros.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000