Guia docente 2023_24
Facultade de Comercio
Máster Universitario en Comercio Internacional - Non Presencial
 Materias
  Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquirir a capacidade de afrontar unha investigación de mercados internacional, baseada nunha metodoloxía previamente definida e utilizando unhas fontes de información recoñecidas e de contrastado prestixio. Incluíndo a capacidade de tratar a información obtida así como a súa presentación. A2
B2
B5
C3
C23
Coñecer os principais mercados, así como identificar os mercados potenciais, as súas características, os seus recursos, as súas capacidades, así como ás oportunidades de negocio que teñen asociadas A2
B5
C3
C4
C23
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000