Guia docente 2023_24
Facultad de Comercio
Máster Universitario en Comercio Internacional - Presencial
 Materias
  Márketing Internacional
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Asistencia, actitud, participación en las clases. 5 A2
B1
C4
D3
Seminario Asistencia, actitud, participación en los seminarios. 5 A2
C4
C22
C24
D3
Obradoiro Resultado da actividade desenvolvida no obradoiro. 10 A2
B1
C4
C22
C24
D3
Resolución de problemas e/ou exercicios Proba sobre comprensión, coñecemento e aplicación de conceptos. 40 B1
C4
C22
C24
Exame de preguntas obxectivas Proba de pregunta tipo test para comprobar o seguimiento da materia. 30 B1
C4
C22
C24
Traballo Realización dun traballo ligado á internacionalización da empresa. 10 A2
B1
C4
C22
C24
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os alumnos que participen na avaliación continua e non cumpran as cualificacións que lle permitan alcanzar o 50% da valoración terán que acudir á convocatoria extraordinaria.

Aqueles alumnos que non cumpran unha asistencia mínima do 70% terán que acudir ao exame final, ou a unha proba específica de avaliación.

Para a convocatoria de xullo os estudantes terán que realizar e superar o exame na data definida no calendario.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000