Guia docente 2020_21
E. U. de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Investigación de mercados
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquisición de habilidades de traballo en grupo, comunicación e defensa das propostas elaboradas nun proxecto de investigación de mercados B2
B3
B4
B5
B6
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D18
Entender e saber usar os conceptos de investigación de mercados B1
C1
C7
C11
C15
C25
Resolver problemas complexos aos que se teñen que enfrentar os responsables da área comercial ou de marketing das empresas B1
B2
B6
C4
C6
C7
C11
C15
C25
C26
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000