Guia docente 2023_24
Facultad de Comercio
Grao en Comercio
 Materias
  Mercadotecnia internacional
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos Valorarase o desenvolvemento, presentación e entrega de os casos prácticos.


20 B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C6
C23
C24
C26
Aprendizaxe baseado en proxectos Valorarase o desenvolvemento según o caledario proposto así como o contido e presentación de o Plan de Internacionalización.
40 B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C6
C23
C24
C26
Exame de preguntas obxectivas Probas que combinan preguntas tipo test e resposta curta así como preguntas de aplicación práctica 40 B1
B2
B3
B4
B6
C1
C6
C23
C24
C26
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para
seguir a asignatura por avaliación continua o alumnado debe participar e
realizar as actividades planificadas nas sesions prácticas como mínimo nun 75%
así como desenvolver as distintas fases do plan de internacionalización según o
calendario previsto o inicio da materia. Ademáis do antedito o alumnado poderá
superar a materia coa realización de dous exames parciais eliminatorios de
materia e si non fose así terán a opción do examen la fecha oficial establecida
polo centro.

No
caso de que o alumno/a non siga a avaliación continua, deberá renunciar por
escrito durante o primeiro mes de docencia de a asignatura.

Os
alumnos/as que non sigan a materia por avaliación contínua deberán presentarse
a o exame oficial  establecido por o centro en o seu calendario de exames
con unha puntuación de 0 a 10 e unha ponderación do 60% da nota final así como
a realización e presentación previa a o exame de o Plan de Internacionalización
de empresa que obteña unha cualificación de aprobado (>=5) e que terá
unha ponderación do 40% na nota final da materia.

Na
convocatoria de segunda oportunidade o alumno/a poderá presentarse ao exame
oficial  establecido polo Centro no seu calendario de exames cunha
puntuación de 0 a 10. No entanto, é requisito indispensable para superar a
materia a realización do Plan de Internacionalización de empresa que obteña
unha cualificación de aprobado (>=5).

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000