Código |
Descrición |
A2 |
CE2. Coñecer as teorías que analizan a intervención do estado en materia económica e os seus instrumentos, así como o concepto de estratexia, a súa tipoloxía e obxeto. Saber vencellar o obxeto e as condicións dos programas de promoción económica coa estratexia e actividades dla organización, así como saber instrumentalos en apoio da estratexia empresarial. |
A6 |
CE6. Saber localizar, seleccionar e analizar a información e coñecer as variables que interveñen no comercio interior e internacional, co fin de orientar o deseño e implantación da estratexia e a xestión operativa do comercio. |
A13 |
CE13. Coñecer os regulamentos dos impostos, en particular os que afectan ás transaccións, co fin de saber cumprimentar as correspondentes declaracións, así como o réxime xurídico da obrigación tributaria e os procedimentos de aplicación dos tributos, en especial a liquidación, recadación e inspección. |
B3 |
CT3. Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo. |
B4 |
CT4. Capacidade de análise e síntese, e pensamento crítico. |
B6 |
CT6. Capacidade para tomar decisións e resolver problemas. |
B10 |
CT10. Comprensión de sistemas sociais, organizativos e técnicos. |
B17 |
CT17. Atención ao detalle, precisión, motivación pola mellora continua. |