Guia docente 2011_12
E.U. de Estudios Empresariales
Grao en Comercio
 Materias
  Mercadotecnia estratéxica
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
(*)*CE3. Coñecer e saber interpretar a dimensión social da actividade económica, a dinámica das relacións sociais e as distintas realidades culturais que configuran o comercio, a sociedade de consumo e os estilos de vida
saber
A3
(*)A6 *CE6. Saber localizar, seleccionar e analizar a información, documentación e demais instrumentos de orde económica, xurídico e social que interveñen no comercio interior e internacional, co fin de orientar o deseño e *implantación da estratexia e a xestión *operativa do comercio.
saber
saber facer
A6
(*)*CE7. Coñecer e comprender a *interrelación entre o *marketing estratéxico e a dirección estratéxica desde unha perspectiva de orientación ao mercado, así como a relación entre as organizacións e a súa contorna co fin de deseñar, a partir dos conceptos e ferramentas do *marketing, obxectivos e estratexias que se despregarán no plan *integral de *marketing.
saber
A7
(*)*CT3. Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e *planificación e organización do traballo.
Saber estar / ser
B3
(*)*CT4. Capacidade de análise e síntese, e pensamento crítico.
saber facer
Saber estar / ser
B4
(*)*CT5. Capacidade para aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos no contexto académico. En especial, para aplicar coñecementos e *razonamientos *multidisciplinares.
saber facer
B5
(*)*CT8. Capacidade para *liderar e traballar en equipo.
saber facer
Saber estar / ser
B8
(*)*CT17. Atención ao detalle, precisión, *motivación por mellóraa continua.
Saber estar / ser
B17
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000