Guia docente 2011_12
E.U. de Estudios Empresariales
Grao en Comercio
 Materias
  Mostraxe aplicada á investigación de mercados
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Sesión maxistral Exposición con axuda de diverso material impreso ou proxectado dos principios teóricos da materia.
Resolución de problemas e/ou exercicios Realización de problemas, exercicios e aplicacións a situacións reais.
Traballos tutelados Realización, mediante o traballo en grupo, dun estudio de mercado, en base a construción dun cuestionario, deseño da mostraxe, obtención e análise de datos, con elaboración dun informe final e conclusións.
Prácticas de laboratorio Utilización de programas informáticos de estatística para a análise de datos de enquisas do comercio.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000