Guia docente 2011_12
E.U. de Estudios Empresariales
Grao en Comercio
 Materias
  Mostraxe aplicada á investigación de mercados
   Contidos
Tema Subtema
TEMA 1. Introducción á inferencia estatística 1.1 Mostraxe e estimación
1.2 Contrastes de hipótese.
TEMA 2. Deseño de enquisas 2.1 Enquisas
2.2 Tipos de mostraxe
TEMA 3. Mostraxe de unidades elementais. Proporcións. 3.1 Tamaño da mostra
3.2 Intervalos de confianza.
TEMA 4. Mostraxe de unidades elementais. Medias e Total 4.1 Medias
4.2 Total
TEMA 5. Mostraxe estratificada e por conglomerados 5.1 Mostraxe estratificada
5.2 Mostraxe por conglomerados
5.3 Outros tipos de mostraxe
TEMA 6. Análise de datos de enquisas 6.1. Análise uni e bidimensional.
6.2. Análise multidimensional.
6.3. Clasificación, segmentación.
TEMA 7. Estudo de distintas enquisas 7.1. Enquisas oficiais por mostraxe
7.2. Enquisas relativas ó comercio.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000