Guia docente 2017_18
E. U. de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica
Bibliografía Complementaria Gary Armstrong, Philip Kotler, María Jesús Merino, Teresa Pintado, José María Juan, Introducción al marketing, 3ª Edición Pearson Educación,
Roger A. Kerin et al., Marketing, 9ª McGraw Hill,
Miguel Santesmases Mestre et al., Fundamentos de marketing, Pirámide,
Philip Kotler, Gary Armstrong, Principios de marketing, 12ª Pearson Educación,
Philip Kotler, Gary Armstrong, Fundamentos de marketing, 11ª Pearson Educación,
Encarnación González et al., Manual práctico de marketing, 1ª Pearson Educación,

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000