Guia docente 2023_24
Facultade de Comercio
Grao en Comercio
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Asistencia activa ás clases teóricas e presentación dun traballo relacionado co temario. 10
Estudo de casos Lecturas, casos, exercicios, etc. en materia. Os estudantes deben presentar solucións baseadas no razoamento coa información dispoñible e interpretar os resultados. 20 B5
C26
D1
D3
D4
D5
D6
D8
D9
D11
D12
D13
D15
D16
D17
D18
Exame de preguntas obxectivas Proba/s para a avaliación das competencias adquiridas, con predominio de conceptos teóricos.
Podes incluír preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta
(verdadeiro / falso, de elección múltiple, etc.), así como preguntas curtas,
numérico ou de proba.
40 D3
D4
D5
D6
D7
Resolución de problemas e/ou exercicios Proba / s para a avaliación das competencias adquiridas, con predominio de conceptos das prácticas.
Podes incluír preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta
(verdadeiro / falso, de elección múltiple, etc.), así como preguntas curtas,
numérico ou de proba.
30 D3
D4
D5
D6
D10
D12
D17
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Avaliación  continua O curso Fundamentos de Marketing segue un sistema de avaliación continua. Para estes efectos, as prácticas e / ou traballos que non se suben á plataforma de teledocencia NON se consideran entregados, se os profesores habilitan unha entrada ou carpeta para iso, no seu defecto, se non se entregan en papel. NON se permiten as entregas fóra de plazo.  Será necesario acadar unha nota mínima nas distintas probas de avaliacion continua da materia para sumar a nota as distintas probas realizadas.

Avaliación NON continua
Alternativamente ao sistema de avaliación continua, o estudantado poderá optar a ser avaliado cun exame final que avaliará tanto os coñecementos teóricos como prácticos impartidos na materia. O alumnado debe comunicar esta elección ao coordinador/a de a materia antes do 28 de febreiro. Os alumnos/as deben aprobar o exame fixado na data oficial que poderá ser máis completo que o exame en avaliación continua. 

Segunda oportunidade
Os alumnos en avaliación continua realizarán o exame oficial, ao que se engadirá a nota obtida nas prácticas e  outro traballo que se puido facerse. Os alumnos que optasen pola avaliación non continua teñen que aprobar o exame oficial. En todos os sistemas e oportunidades o aprobado será un 5 sobre 10.

Importante: Calquier evidencia de traballoo/s plagiado/s ou copiado/s supondrá unha calificación de suspenso nas dúas convocatorias.

As fechas dos exámenes oficiaies, poden consultarse na páxina web do centro, https://fcomercio.uvigo.es/ 


Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000