Guia docente 2011_12
E.U. de Estudios Empresariales
Grao en Comercio
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Estudo de casos/análises de situacións Desenvolvemento, presentación e entrega dos casos preparados na clase 35
Foros de discusión Participación no foro aberto en faitic. A puntuación dependerá da cantidade e calidade de participacións, que definan a motivación pola asignatura. 5
Probas de tipo test Probas tipos test parciais ó longo do curso. Poden incorporar alguna pregunta a desenvolver ou algunha resolución breve dun caso. 30
Probas de resposta curta Preguntas curtas, mini-casos, problemas, situacións que se lle plantexan ós alumnos para definir o seu nivel de coñecemento e manexo dos conceptos tratados nas clases. 30
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os alumnos que non superen a materia por avaliación continua exposta anteriormente, deberán presentarse ao exame oficial con toda a materia, na data establecida polo Centro no seu calendario de exames, cunha puntuación de 0 a 10, sendo o aprobado un 5.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000