Guia docente 2023_24
Facultade de Comercio
Grao en Comercio
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Estudo de casos Resolución de dúbidas dos alumnos en relación a algún aspecto da materia (contido, traballo e / ou prácticas), proporcionando orientación, apoio e motivación no proceso de aprendizaxe. Esta actividade desenvolverase de xeito presencial, solicitando unha titoria, o non presencial a través do correo electrónico ou do campus remoto.
Probas Descrición
Resolución de problemas e/ou exercicios Resolución de dúbidas dos alumnos en relación a algún aspecto da materia (contido, traballo e / ou prácticas), proporcionando orientación, apoio e motivación no proceso de aprendizaxe. Esta actividade desenvolverase de xeito presencial, solicitando unha titoria, o non presencial a través do correo electrónico ou do campus remoto.
Exame de preguntas obxectivas Resolución de dúbidas dos alumnos en relación a algún aspecto da materia (contido, traballo e / ou prácticas), proporcionando orientación, apoio e motivación no proceso de aprendizaxe. Esta actividade desenvolverase de xeito presencial, solicitando unha titoria, o non presencial a través do correo electrónico ou do campus remoto.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000