Guia docente 2011_12
E.U. de Estudios Empresariales
Grao en Comercio
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer e saber interpretar a dimensión social da actividade económica, a dinámica das relacións sociais e as distintas realidades culturais que configuran o comercio, a sociedade de consumo e os estilos de vida.
saber
A3
Coñecer os obxectivos, funcións e técnicas instrumentais dos diferentes subsistemas das organizacións, así como as relacións existentes entre eles desde unha perspectiva de enfoque de sistemas.
saber
A4
Coñecer e comprender a interrelación entre o marketing estratéxico e a dirección estratéxica dende unha perspectiva de orientación ó mercado, así como a relación entre as organizacións e o seu contorno co fin de deseñar, a partir dos conceptos e ferramentas de marketing, obxectivos e estratexias que se despregarán no plan integral de mercadotecnia.
saber facer
A7
Habilidades de comunicación oral e escrita, tanto nas linguas oficiais da súa Comunidade como na lingua estranxeira elixida (inglés, francés ou alemán).
saber facer
B1
Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo.
Saber estar / ser
B3
Capacidade para aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos no contexto académico. En especial, para aplicar coñecementos e razoamentos multidisciplinares.
saber facer
B5
Capacidade para liderar e traballar en equipo.
Saber estar / ser
B8
Atención ao detalle, precisión, motivación pola mellora continua.
Saber estar / ser
B17
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000