Guia docente 2020_21
E. U. de Estudos Empresariais
Grao en Comercio
 Materias
  Empresa: Fundamentos de contabilidade
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Exame de preguntas obxectivas Probas que avalían o coñecemento que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos/as seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. 30 B1
B2
B3
B5
C4
C6
C20
C24
D1
D3
D4
D5
D6
D8
D12
D18
Resolución de problemas e/ou exercicios Proba na que o alumno/a debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condicións establecido/as polo profesor/a. Deste xeito, o alumnado debe aplicar os coñecementos que adquiriu. 70 B1
B2
B3
B5
C4
C6
C20
C24
D1
D3
D4
D5
D6
D8
D12
D18
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
A.- Avaliación continua:

A avaliación continua é un dereito do alumno. Exercer ese dereito supón a renuncia ao exame da convocatoria ordinaria (maio-xuño).

Enténdese que o alumno renuncia a avaliación continua cando:

1. Así o solicite de forma expresa mediante a plataforma prevista pola universidade enviada ao coordinador/a de a materia antes da celebración do primeiro exame de avaliación continua.

2. Aínda sen solicitalo de forma expresa se o alumno non se presenta ao primeiro exame, considerarase como unha manifestación do desexo de non seguir o proceso da avaliación continua, á cal xa non cabe renunciar posteriormente.

A cualificación final obterase por media ponderada dos dous controis realizados ao longo do curso; 30% control 1 e 70% control 2.

Considerarase que se cumpre á súa vez avaliación continua, cando o alumno/para entregue o 100% de traballos e/ou tarefas encomendadas polo coordinador/a de a materia durante o período académico.



Adicionalmente, e sen que a cualificación final da materia supere 10 puntos e obtendo polo menos 5 puntos, no proceso de avaliación continua, a asistencia a conferencias ou actividades externas poderanse engadir á nota final cun máximo de 1 punto, sempre que teñan lugar durante o cuadrimestre en que se imparta a materia, e que o profesorado desta materia considere de interese. Poderá tratarse de actividades organizadas polo centro, a universidade, ou outras entidades, como visitas a empresas, charlas, mesas redondas, conferencias, talleres, seminarios, ou similares. Para iso, o coordinador/a de a materia comunicará previamente ao alumnado polos medios habituais (en horas presenciais ou por Faitic) aquelas actividades nas que a participación supoñerá un incremento da nota.


B.- Alumnos que non sigan a avaliación continua.

Para a súa avaliación realizarase, nas datas que oficialmente se convoque (XUÑO e JULIO), un exame que constará de teoría e práctica. Para superar a materia ha de obter nunha escala de 0 a 10, un mínimo de 5.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000