Código |
Descrición |
A1 |
CE1. Coñecer e comprender os conceptos fundamentais e a evolución da economía e da actividade empresarial desde unha tripla perspectiva: crecemento económico, cambio estrutural e internacionalización. |
A2 |
CE2. Coñecer as teorías que analizan a intervención do estado en materia económica e os seus instrumentos, así como o concepto de estratexia, a súa tipoloxía e obxeto. Saber vencellar o obxeto e as condicións dos programas de promoción económica coa estratexia e actividades dla organización, así como saber instrumentalos en apoio da estratexia empresarial. |
A5 |
CE5. Comprender os obxetivos, alcance e valor dla función de aprovisionamento e distribución comercial, as súas interrelacións co resto das áreas e o seu papel como intermediaria da actividade comercial, co fín de deseñar estratexias para a provisión e comercialización de bens e servizos. |
A6 |
CE6. Saber localizar, seleccionar e analizar a información e coñecer as variables que interveñen no comercio interior e internacional, co fin de orientar o deseño e implantación da estratexia e a xestión operativa do comercio. |
A9 |
CE9. Coñecer as institucións máis relevantes do Dereito da empresa mercantil, adquirindo capacidade para entender e informar sobre os principais aspectos xurídico-empresariais. |
A10 |
CE10. Desenvolver os coñecementos necesarios para formular e analizar a información financeira relacionada coas combinacións de negocios. |
B3 |
CT3. Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo. |
B4 |
CT4. Capacidade de análise e síntese, e pensamento crítico. |
B6 |
CT6. Capacidade para tomar decisións e resolver problemas. |
B10 |
CT10. Comprensión de sistemas sociais, organizativos e técnicos. |
B11 |
CT11. Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B18 |
CT18. Capacidade reflexiva sobre o propio traballo. |