Guia docente 2011_12
E.U. de Estudios Empresariales
Grao en Comercio
 Materias
  Socioloxía: Socioloxía do consumo
   Competencias de titulación
Código Descrición
A1 CE1. Coñecer e comprender os conceptos fundamentais e a evolución da economía e da actividade empresarial desde unha tripla perspectiva: crecemento económico, cambio estrutural e internacionalización.
A3 CE3. Coñecer e saber interpretar a dimensión social da actividade económica, a dinámica das relacións sociais e as distintas realidades culturais que configuran o comercio, a sociedade de consumo e os estilos de vida.
B3 CT3. Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo.
B4 CT4. Capacidade de análise e síntese, e pensamento crítico.
B5 CT5. Capacidade para aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos no contexto académico. En especial, para aplicar coñecementos e razoamentos multidisciplinares.
B8 CT8. Capacidade para liderar e traballar en equipo.
B9 CT9. Tolerancia. Capacidade para apreciar diferentes puntos de vista.
B11 CT11. Capacidade de adaptación a novas situacións.
B15 CT15. Compromiso ético no traballo.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000