Educational guide 2023_24
Escola de Enxeñaría de Telecomunicación
Grao en Enxeñaría de Tecnoloxías de Telecomunicación (docencia en inglés)
 Materias
  Sistemas de audio interactivo
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe (SI1.2): -> Describir a percepción humana do son e da imaxe baseándose no interface fisiolóxico e a psicoloxía da percepción. -> Comprender que é a calidade dun sistema de son e dun sistema de imaxe, especialmente no que respecta a a aplicación dos mesmos. -> Comprender que elementos inflúen na calidade audiovisual. -> Comprender as bases da audición e a visión en contornas tridimensionales, coa intención de xerar sensacións no oínte de posición espacial dos obxectos. -> Coñecer e comprender o funcionamento dos procesadores de rango dinámico, entendendo as distintas aplicacións que pode ter a variación do rango dinámico nunha cadea de audio. -> Aplicar técnicas de ecualización e outros procesados para distintas aplicacións de audio. -> Planificar e levar a cabo unha mestura de sons desde o punto de vista técnico, tanto unha mestura lineal como unha mestura gobernada por eventos, propia dos sistemas interactivos. -> Coñecer e comprender as propiedades que debe ter unha interface de usuario, especialmente no que se refire ao uso do son e a imaxe. -> Deseñar e levar a cabo unha contorna virtual nun motor gráfico, entendendo o proceso para realizar. B3
B5
B6
B12
C34
D3
Resultados de aprendizaxe Organizarse nun grupo de traballo para realizar un proxecto, incluíndo o seguinte: -> Capacidade técnica para recoller información, interpretar as especificacións técnicas do equipamento, discutir opcións e seleccionar unha combinación de equipos determinada . -> Elaboración de informes de progreso , actas de reunións e un informe técnico final. -> Desenvolvemento de reunións de traballo , debate dos resultados parciais e presentación oral do traballo final diante dun público esixente. -> Adaptación a novas contornas, funcións de xestión interna do grupo e resolución de conflitos. -> Interiorizar a importancia da relación humana co cliente, coidando as formas e mantendo un contacto fluido. B9
B12
C34
D3
D4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000