Guia docente 2013_14
Escuela de Ingeniería de Telecomunicación
Grao en Enxeñaría de Tecnoloxías de Telecomunicación
 Materias
  Deseño e síntese de sistemas dixitais
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Metodoloxías integradas Aprendizaxe baseada en problemas.
Resolución de exercicios e problemas teóricos. A maioría deles centraranse no deseño de modelos non *sintetizables e circuítos *sintetizables en *VHDL.
O contido correspóndese cos temas de teoría.
Será necesario ensinar ao profesor o funcionamento de cada un dos modelos e circuítos.
Avaliarase a correcta aplicación dos conceptos teóricos aos problemas realizados, de acordo aos criterios de valoración.
;Será necesario entregar a documentación solicitada polo profesor para cada un dos exercicios realizados.
50
Metodoloxías integradas Ensino baseado en proxectos.
Traballo autónomo de deseño dun sistema dixital *sintetizable de complexidade media en *VHDL.
Será necesario entregar os ficheiros fonte do traballo realizado.
Avaliarase o funcionamento do sistema dixital realizado e a correcta aplicación dos conceptos teóricos ao deseño do sistema dixital, de acordo aos criterios de valoración.
40
Presentacións/exposicións Será necesario realizar unha presentación oral de máximo 15 minutos sobre o traballo práctico autónomo realizado, segundo o índice fornecido polo profesor. 10
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A nota da materia será a suma das notas correspondentes ás distintas tarefas da materia.


A nota dos exercicios teóricos debe ser maior ou igual que 5 sobre 10 para poder aprobar a materia.


A nota do traballo práctico autónomo debe ser maior ou igual que 5 sobre 10 para poder aprobar a materia.


Todos os alumnos, tanto os que sigan a materia de forma continua como os que queiran ser avaliados unicamente ao final do cuadrimestre ou ao final do curso,  deberán realizar as tarefas descritas no apartado anterior.


Os alumnos que non asistan a clase regularmente deberán realizar as mesmas tarefas que os alumnos asistentes a clase.


A cualificación final expresarase de forma numérica entre 0 e 10, segundo a lexislación vixente (Real Decreto 1125/2003 de 5 de Setembro; BOE 18 de setembro)..


Seguindo as directrices propias da titulación ofrecerase aos alumnos que cursen esta materia dous sistemas de avaliación: avaliación continua e avaliación ao final do cuadrimestre.


 


AVALIACIÓN CONTINUA:


O feito de realizar 2 prácticas de laboratorio e/ou 2 boletíns de exercicios teóricos supón que o alumno opta pola avaliación continua.



  • Os alumnos que opten por avaliación continua, pero non aproben a materia mediante esta modalidade, deberán realizar a avaliación final completa ao final do curso (segunda oportunidade).
  • Os alumnos que aproben a materia mediante avaliación continua non poderán repetir de novo na avaliación final ningunha tarefa co obxectivo de subir a nota.
  • As distintas tarefas deben entregarse na data especificada polo profesor. Se non é así, non serán cualificadas para a avaliación continua.
  • Os alumnos realizarán os exercicios teóricos, as prácticas de laboratorio e os traballos de laboratorio en grupos de dous alumnos durante a avaliación continua.
  • Se se segue a materia de forma continua, pódese faltar como máximo a 2 sesións presenciais. Se se faltou a máis de 2 sesións, será obrigatorio realizar un traballo individual adicional ou un exame.

AVALIACIÓN FINAL

 Os alumnos que opten pola avaliación final deberán realizar todas as tarefas teóricas e prácticas e os traballos individualmente.



    • A entrega das tarefas para a avaliación final debe realizarse antes da data oficial do exame establecida polo centro.


  • En caso de superar os exercicios teóricos (*ET) e o traballo autónomo (*TA), é dicir, que a nota de cada parte >= 5, a cualificación final (*NF) será a suma ponderada das notas de cada parte da materia:



  • *NF = 0’50 * *ET + 0’40 * *TA + 0’10 * *PO



  • En caso de non superar as dúas probas (nota dalgunha proba < 5), a cualificación final (*NF) será:



  • *NF = mínimo [4’5; (*NF = 0’50 * *ET + 0’40 * *TA + 0’10 * *PO) ]


    sendo:


     

    *ET = Nota conxunta dos exercicios e problemas teóricos.

           *TA = Traballo Autónomo práctico.


           *PO = Presentación Oral.



CRITERIOS DE AVALIACIÓN.


 


1) Exercicios e problemas teóricos.


Avaliarase cada un dos exercicios e problemas expostos nas sesións de teoría. Cada exercicio puntuarase sobre 10. Logo ponderarase a súa influencia na nota total da materia en función do número de exercicios asignado.

Haberá oito boletíns de exercicios.


A maioría dos exercicios consistirán no deseño de modelos non *sintetizables e circuítos *sintetizables en *VHDL.


Os criterios de valoración son os seguintes:


1.Corrección do deseño (CORR).


a.Modelo de comportamento axustado ás especificacións do traballo.


*b.Deseño *síncrono.


*c.Deseño *reutilizable.


2. Funcionalidade (*FUNC). Para cada un dos exercicios, a simulación funcional do modelo do circuíto debe funcionar perfectamente para obter a máxima nota. Se o circuíto é *sintetizable, a simulación temporal do circuíto resultante tamén debe funcionar perfectamente.


a.Simulación funcional.


*b.Síntese.


*c.Simulación temporal.


3.Documentación do traballo (*DOC).


                                 *i.      Ficheiros fonte de deseño.


                                 *ii.    Comentarios suficientes nos ficheiros *VHDL para a súa comprensión.


Será necesario entregar os ficheiros que se indican nos enunciados de cada exercicio teórico.


A nota total será a suma das notas de cada un dos boletíns de exercicios dividida polo número de boletíns:


*ET = (Boletín 1 + … + Boletín 8) / 8


 


2) Traballo práctico.


Traballos de deseño dun sistema dixital *sintetizable de complexidade media en *VHDL. 


Os criterios de valoración son os seguintes:


1)    Corrección do deseño (CORR).


a.    Sistema completamente *sintetizable.


*b.    Organización adecuada da xerarquía.


*c.    Deseño totalmente *síncrono.


d.Deseño independente da tecnoloxía.


e.    Deseño *reutilizable.


2)    Análise do deseño e a *implementación con *FPGAs (ANA).


a.    Analizar os recursos lóxicos da *FPGA utilizados e razoar a súa necesidade.


*b.    Analizar de forma razoada os *retardos internos do sistema *implementado.


*c.    Analizar de forma razoada as opcións de *implementación elixidas.


d.    Utilización *óptima dos recursos lóxicos da *FPGA.


e.    Consecución dunha velocidade de proceso *óptima.


*f.     Verificación mediante “*Chipscope”.


 


3) Funcionalidade (*FUNC). Para cada un dos apartados, tanto a simulación funcional e temporal dos diferentes circuítos “*hardware” e do sistema completo como a proba na placa de desenvolvemento deben funcionar perfectamente para obter a máxima nota.


a.    Circuítos individuais.


*b.    Sistema completo.


4) Documentación (*DOC).

*i.        Ficheiros fonte de deseño.


1.    Comentarios suficientes nos ficheiros *VHDL para a súa comprensión.


Para o traballo práctico autónomo (*TA), será necesario realizar unha presentación oral.


 


3) Presentación do traballo.


*i.        Exposición oral.


1.    Estrutura clara e ordenada.


2.    Explicacións claras.


3.    Explicacións suficientes para a comprensión do traballo realizado.


4.    Inclusión de figuras adecuadas.


5.    Inclusión de datos relevantes.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000