Informes/memorias de prácticas |
Entregables sobre as prácticas de laboratorio.
<br><br>
<br><br>O 50% da nota final correspóndese coas tarefas asociadas á práctica de laboratorio. Ao longo do curso hai seis fitos, correspondentes a cada unha das etapas nas que se dividiu a implementación en Matlab dun receptor simplificado de OFDM. O peso de cada unha das tarefas é o seguinte:
<br><br>
<br><br>Tarefa 1 (Demodulación a banda base): 5%
<br><br>
<br><br>Tarefa 2 (Detección de modo e aliñamento temporal): 5%
<br><br>
<br><br>Tarefa 3 (Corrección do erro de frecuencia): 10%
<br><br>
<br><br>Tarefa 4 (Sincronización de trama): 10%
<br><br>
<br><br>Tarefa 5 (Estimación de canle e igualación - I): 10%
<br><br>Tarefa 6 (Estimación de canle e igualación - II): 10%
<br>
<br>Competencias: CG4, CG9, CE71, B3. |
50 |
Traballos e proxectos |
Traballo sobre algún dos estándares de comunicacións dixitais que empregan as técnicas presentadas en clase.
<br><br>
<br><br>Os posibles temas son os seguintes:
<br><br>
<br><br>- Radio dixital (DAB, DAB+, DRM)
<br><br>- Televisión dixital terrestre (DVB-T, DVB-H, DVB-T2)
<br><br>- Redes LAN e MAN inalámbricas
<br><br>- ADSL e VDSL
<br><br>- Comunicacións sobre PLC e multimedia sobre coaxial (MOCA)
<br><br>- LTE
<br><br>
<br><br>O traballo deberá centrarse naqueles aspectos de devanditos estándares relacionados cos temas tratados en clase e debe cubrir as seguintes cuestións:
<br><br>
<br><br>- Aspectos históricos: estándares previos para resolver problemas similares.
<br><br>- Aspectos técnicos: detalles sobre a modulación empregada, ancho de banda, tipo de codificación, etc.
<br><br> Aplicacións do estándar.
<br><br>- Grao de implantación nacional e internacional.
<br>
<br>Competencias: CG4, CG9, CE71, B3. |
30 |
Naqueles casos en que o alumno decida non realizar as probas de avaliación continua, a cualificación do exame de cuestións curtas sobre os contidos da materia suporá o 100% da nota final.
O estudante segue a avaliación continua desde o momento en que efectúa a primeira entrega da materia. Considérase que un alumno que opta pola avaliación continua presentouse á materia, independentemente de que se presente ou non ao exame final.
As tarefas de avaliación continua non son recuperables, e só son válidas para o curso actual. |