Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
PCEO Grao en Administración e Dirección de Empresas/Grao en Dereito
 Materias
  Dereito do traballo e da seguridade social
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Exame de preguntas obxectivas Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas de elección múltiple. Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. As probas de tipo test incluirán tamén preguntas de carácter práctico para avaliar as competencias adquiridas en estudos de casos/análises de situacións e, no seu caso, en titorías en grupo.
Resultado de aprendizaxe: coñecer, comprender, interpretar e analizar criticamente as principais institucións e fontes do Dereito do Traballo e da Seguridade Social.
40 A1
A2
A5
Exame de preguntas de desenvolvemento Probas para avaliación de as competencias adquiridas que inclúen preguntas abertas sobre diferentes temas. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia en unha resposta extensa. Resultado de aprendizaxe: coñecer, comprender, interpretar e analizar críticamente as principais institucións e fontes do Dereito do Traballo e da Seguridade Social. 40 A1
A2
A4
A5
Estudo de casos Resolución e entrega en prazo dos estudos de casos que posteriormente serán obxecto de resolución na aula. Se avaliarán aleatoriamente duas das prácticas esixidas. Resultado de aprendizaxe: coñecer, comprender, interpretar e analizar críticamente as principais institucións e fontes do Dereito do Traballo e da Seguridade Social. 20 A3
A4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os alumnos/as poden optar entre dous sistemas de avaliación:
1. Sistema de avaliación continua 2. Sistema de avaliación final

1. CRITERIOS DE AVALIACIÓN CONTINUA 1ª EDICIÓN DE ACTAS

Para acollerse ao sistema de avaliación continua e aprobar a
materia mediante este sistema, o alumno/a deberá cumprir os dous requisitos
seguintes:

1.       Acreditar
asistencia a un 80% das clases maxistrais e grupos medianos-, sen que, salvo
casos excepcionais -ej. enfermidades de longa duración verificadas con informe
médico-, se permita xustificar a ausencia.

2.       Obter unha
cualificación de cinco ou superior como nota media que resulte dos tres tipos
de probas de avaliación que se realizarán ao longo do cuatrimestre, debendo
obter unha cualificación non inferior a 4 en cada unha das probas para poder
facer media a efectos de aprobar a materia mediante o sistema de avaliación
continua. Se o alumno obtivo menos dun 4 nalgunha das tres probas, a
cualificación que figurará nas actas da avaliación de decembro/xaneiro será a
de suspenso (máximo 4.9). No entanto, poderá continuar en avaliación continua
na avaliación correspondente á 2ª edición de actas (xuño-xullo).

Para estes efectos, unha vez superado o prazo dun mes, desde o comezo do cuadrimestre no que se imparte a materia, poderá habilitarse un prazo de 10 días hábiles para que o alumnado matriculado manifeste, formalmente, a súa intención de acollerse ao sistema de avaliación continua.

AVALIACIÓN 1ª edición de actas (decembro/xaneiro): A nota
final será o resultado da suma das cualificacións acadadas nas seguintes probas
obrigatorias:

1.       Exame de
preguntas obxectivas (40% da nota final). Previsiblemente no mes de outubro, os
alumnos/as realizarán un exame de preguntas obxectivas con preguntas pechadas
de elección múltiple (sinalando unha resposta entre un número limitado de
posibilidades). A citada proba tipo test incluirá preguntas de carácter teórico
(contidos propios das clases maxistrais) e de carácter práctico (contidos
propios de grupos medianos) dos temas 1 a 9-10 da guía docente.

2.       Estudo de
casos (20% de a nota final). No marco dos grupos medianos, formularanse
distintas tarefas (estudo de casos) que deberán ser entregadas, todas elas,
segundo os prazos previstos no cronograma previamente facilitado. Procederase á
corrección das devanditas tarefas na aula. Con todo, a efectos de
cualificación, seleccionaranse dúas tarefas -idénticas para todos os alumnos/as
entre as tarefas formuladas-. No entanto, se o/a alumno/a non entregou en prazo
únicamente un dos supostos prácticos requiridos, ofreceráselle a posibilidade
de continuar no sistema de avaliación continua substituíndo esa entrega pola
realización do caso práctico no exame final, avaliándose esa proba, no seu
caso, como unha tarefa máis das que o alumno debe realizar nos grupos medianos,
en substitución da que non fose puntualmente entregada.

3.       Exame de preguntas de desenvolvemento (40%
de a nota final). Na data oficialmente sinalada para a avaliación da materia en
decembro-xaneiro, os alumnos/as realizarán unha proba de respostas de
desenvolvemento dos temas 10-11 a 19 da guía docente. Para aprobar o exame requírese que ningunha das respostas ás preguntas de desenvolvemento sexa cualificada cun 0.

Se o alumno obtivo menos dun 4 no exame de preguntas
obxectivas ou no estudo de casos, permitiráselle presentarse na convocatoria de
decembro-xaneiro, ademais de ao exame de preguntas de desenvolvemento, á parte
que teña suspensa no exame que se realice para alumnado que non se acolla á
avaliación continua. Nesta avaliación, o exame constará de dúas partes -unha
teórica, de preguntas de desenvolvemento e outra práctica, con un estudo de
casos-. Non haberá proba tipo test, polo que, se a proba suspensa é o exame de
preguntas obxectivas, deberá examinarse do contido dos temas 1 a 9-10 mediante
unha proba de preguntas de desenvolvemento, que avalía as seguintes
competencias: CB1, CB2, CB4, CB5, CG1 y CE9, manténdose a porcentaxe do 40% da cualificación final para esta parte da proba. O exame dos temas 10-11 a 19 ponderarase igualmente nun 40% da nota final. Para aprobar o exame de cada parte requírese que ningunha das respostas ás preguntas de desenvolvemento sexa cualificada cun 0. E se a proba suspensa é a
correspondente a o estudo de casos, deberá realizar a parte do exame
correspondente ao estudo de casos, que computará o 20% da cualificación final e na que se avalían as seguintes competencias:
CB3, CB4, CG3, CG4, CE10, CT1 y CT5.

Se o alumno de avaliación continua ten algunha das probas
suspensa cunha cualificación inferior a catro, a cualificación que figurará na
primeira edición de actas será a de suspenso (máximo 4.9), aínda que a
cualificación media que obteña sexa superior a 5. Se o alumno/a non se presenta
a algunha das partes en decembro/xaneiro, a cualificación que figurará nas
actas da primeira avaliación será a de non presentado/a. Nestes casos, na 2ª
edición de actas (convocatoria de xuño/xullo), o alumno deberá examinarse da
proba ou probas nas que non obteña unha cualificación mínima de 5.

No caso de que sexa necesario realizar a un ou varios
alumnos calquera das probas en data distinta das previstas no cronograma ou no
calendario oficial, poderá substituírse por un exame oral sobre o contido
obxecto de avaliación.

2. CRITERIOS DE AVALIACIÓN CONTINUA 2ª EDICIÓN DE ACTAS

Se o alumno/a obtivese unha cualificación superior a 5
nalgunha das probas obrigatorias desenvolvidas durante o primeiro cuatrimestre
(exame de preguntas obxectivas, estudo de casos ou exame de preguntas de
desenvolvemento) pero non conseguise aprobar a asignatura na primeira edición
de actas (decembro/xaneiro), poderá conservar na segunda edición (avaliación de
xuño-xullo) a cualificación das probas aprobadas e examinarse únicamente da
parte suspensa.

Na avaliación de xuño-xullo, que terá lugar na data oficialmente
sinalada, o exame constará de dúas partes -unha teórica, de preguntas de
desenvolvemento e outra práctica, con un estudo de casos-. O estudante sometido
a avaliación continua quedará exento das preguntas de desenvolvemento que se
correspondan coa parte do temario da guía docente que teña aprobado e/ou, no
seu caso, do estudo de casos. Aínda que a parte suspensa sexa a correspondente
ao exame de preguntas obxectivas, na segunda edición de actas o exame
correspondente aos temas 1 a 10 será de preguntas de desenvolvemento. Para aprobar o exame de cada parte requírese que ningunha das respostas ás preguntas de desenvolvemento sexa cualificada cun 0.

A nota obtida na avaliación continua non se conservará para
convocatorias de cursos académicos posteriores. O alumno/a deberá someterse a
un novo proceso de avaliación continua, agás que opte pola avaliación final
teórica e práctica.

No caso de que sexa necesario realizar a un ou varios
alumnos calquera das probas en data distinta das previstas no cronograma ou no
calendario oficial, poderá substituírse por un exame oral sobre o contido
obxecto de avaliación.

3. SISTEMA DE AVALIACIÓN FINAL 1ª e 2ª EDICIÓN DE ACTAS E
FIN DE CARREIRA

O alumno/a que non cumpra os requisitos para acollerse a o
sistema de avaliación continua ou que opte por non facelo, terá dereito a ser
avaliado mediante un exame final que representa o 100% de a cualificación en a
materia. O citado exame final constará de dúas probas:

1.       Exame de
preguntas de desenvolvemento (80% de a nota final). Competencias avaliadas:
CB1, CB2, CB4, CB5, CG1 y CE9. Para aprobar o exame requírese que ningunha das respostas ás preguntas de desenvolvemento sexa cualificada cun 0.

2.       Estudo de
casos (20% da nota final). Competencias avaliadas: CB3, CB4, CG3, CG4, CE10,
CT1 y CT5.

Na convocatoria de fin de carreira, o alumno deberá
acollerse necesariamente ao sistema de avaliación final.

O exame final terá lugar, nas convocatorias de fin de
carreira e na primeira e segunda edición de actas, na data, horario e lugar
especificados no calendario de probas de avaliación aprobado pola Xunta de
Facultade para o presente curso académico e documentación concordante.

As cualificacións publicaranse na plataforma interna ou aula
virtual oficial da Universidade de Vigo con acceso limitado ao profesorado da
materia e ao estudantado matriculado.

De ser necesario, por motivos excepcionais, modificar ou
precisar os métodos de avaliación sinalados na guía, tales modificacións ou
precisións publicaranse no mesmo soporte telemático.

No caso de que sexa necesario realizar a un ou varios
alumnos calquera das probas en data distinta das previstas no cronograma ou no
calendario oficial, poderá substituírse por un exame oral sobre o contido
obxecto de avaliación.

En todos os casos, as probas indicadas permitirán acadar o
seguinte resultado de aprendizaxe: coñecer, comprender, interpretar e analizar
críticamente as principais institucións e fontes do Dereito do Traballo e da
Seguridade Social.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000