Guia docente 2014_15
Facultad de CC. Económicas y Empresariales
Grao en Economía
 Materias
  Historia: Historia económica
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
– Comprender a linguaxe económica básica e o modo de pensar dos economistas.
saber
A2
Interpretación y comprensión de los conceptos económicos e historiográficos fundamentales.
saber
A2
Definir e comprender conceptos e ferramentas económicos básicos
saber
A1
A2
A5
– Coñecer o marco institucional da economía.
saber
A3
Comprender el proceso de nacimiento y transformación de las principales instituciones económicas a lo largo del tiempo
saber
A3
Coñecer o sistema europeo de contabilidade nacional
saber
A3
– Saber situar a economía na súa evolución histórica.
saber
A4
Distinguir los condicionantes y las fuerzas que impulsan o frenan el crecimiento económico en el largo plazo
saber
A3
Capacidade para a búsqueda de información económica, analizar a evolución dunha economía e a sua comparación con outras economías
saber facer
A5
A8
A12
B6
B7
B11
B13
B15
– Entender as bases de funcionamento da economía, tanto nos ámbitos máis amplos como nos máis próximos.
saber
A5
Manejo e interpretación de los contenidos de textos y representaciones gráficas
saber
A8
Capacidade para a análise crítica sobre as ferramentas a utilizar e na interpretación dos resultados, a nivel individual ou de grupo
Saber estar / ser
A8
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B10
B14
– Posuír habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido.
saber
A8
Consideración de los valores y principios cívicos como factores integrantes del análisis de los hechos económicos
Saber estar / ser
B1
– Demostrar respecto aos valores éticos e cívicos. Compromiso ético co traballo.
Saber estar / ser
B1
Fomentar la calidad, claridad y precisión en la expresión para argumentar de forma coherente
saber facer
B6
– Desenvolver sensibilidade respecto ao medio e compromiso cunha economía sustentable.
saber facer
Saber estar / ser
B2
Fomentar la capacidad de organización de conocimientos y su exposición, oral o escrita, de manera clara, adecuada y eficiente
saber facer
B7
– Ser capaz de traballar en equipo.
saber facer
B3
Tratamiento e interpretación de los conocimientos de forma sintética y crítica
saber facer
B10
– Amosar espírito emprendedor e capacidade de liderado, incluíndo a empatía co resto de persoas.
Saber estar / ser
B4
Aplicación de los conocimientos en la evolución de los hechos económicos a la comprensión de los problemas más recientes de naturaleza económica y sus efectos.
saber facer
B11
– Ter habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto orais como escritas.
saber facer
B6
– Evidenciar competencias ligadas á procura e organización de documentación e á presentación do seu traballo de maneira adecuada á audiencia.
saber facer
B7
– Fomentar a actitude crítica e autocrítica.
saber facer
B10
– Exercitar habilidades de aprendizaxe autónoma que abran campos para a innovación.
saber facer
B12
– Manifestar autocontrol no sistema de traballo, a respecto de tempo e planificación.
saber facer
B13
– Potenciar o espírito investigador, desenvolvendo a capacidade para analizar problemas novos cos instrumentos adquiridos
saber facer
Saber estar / ser
B15
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000