Educational guide 2023_24
Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Mercadotecnia responsable
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica Peattie, K., Belz M.F. Y Gali, J.P., Marketing de Sostenibilidad: Una Perspectiva Global, Profit Editorial, 2013
Bibliografía Complementaria Kotler, P.; Kortajeya, H y Setiawan, I., MARKETING, 3.0. Ed., LID Editorial Empresarial, S.L., 2010
Raufflet, E.; Lozano Agular, F.; Barrera Duque, E. y García de la Torre, C., RESPONSABILIDAD SOCIAL EMPRESARIAL, Pearson Educación de México, S.A., 2012
Sean, A. y Kliksberg, B., PRIMERO LA GENTE, Ed. Deusto, 2007
Hooker, J., BUSINESS ETHICS AS RATINAL CHOICE, Ed Prentice Hall, 2011
Velasquez, M.G., BUSINESS ETHICS. Concepts and cases., Ed. Pearson, 2012
Kotler, P. y Lee, N.R., UP AND OUT OF POVERTY", Ed. perason education, 2009
Lloveras, J., Marshall, A., Vandeventer, J.S. and Pansera, M., Sustainability marketing beyond sustainable development: towards a degrowth agenda., https://doi.org/10.1080/0267257X.2022.2084443, Journal of Marketing Management, 2022
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000