Todas as especificacións atoparanse claramente detalladas ao comezo do curso nos apartados correspondentes na plataforma de Teledocencia (FAITIC), en 'Documentos e Enlaces', documento 'Condicións da materia' As datas dos exames oficiais poderán consultarse de forma actualizada na páxina web do Centro. Independentemente do tipo de avaliación (continua ou non), é necesario ter polo menos un 5 en cada modalidade de avaliación (teoría e práctica) para superar a materia. Ademais, TODO o alumnado ha de entregar o 100% das evidencias das dinámicas propostas nas clases prácticas, e obter unha cualificación mínima de 5 en cada unha delas. AVALIACIÓN CONTINUA A avaliación continua considerarase cando se asistiu a máis do 80% das clases prácticas e entregouse o 100% dos casos propostos en ditas prácticas. Para cada unha das prácticas deberá alcanzarse unha cualificación mínima de 5. No exame de teoría avaliaranse a parte I e II da materia de forma separada, mediante probas liberatorias, debendo sacar unha nota mínima de 5 en cada parte (I e II) para poder superala teoría. As partes superadas gardaranse até a convocatoria extraordinaria. PONDERACIÓNS: PRÁCTICAS = 30% TEORÍA (50% parte I + 50% parte II) = 70% Os/as estudantes deberán obter unha nota mímina de 5 en cada parte (prácticas e teoría), non aplicándose ningunha media entre notas inferiores a 5 en cada parte A nota final da materia é a resultante da avaliación continua e do exame. Quen non se presenten a exame ou non alcancen a nota mínima de 5 en devandito exame, cualificaranse coa nota de avaliación continua. AVALIACIÓN NON CONTINUA A avaliación non continua considerarase cando se asistiu a menos do 80% das clases prácticas . PRÁCTICAS: Deberán presentarse de maneira individual os traballos propostos especificamente na plataforma FAITIC, na data do exame oficial Deberá realizarse, ademais, un EXAME ADICIONAL de PRÁCTICAS nas convocatorias oficiais e sacar unha nota igual ou superior a 5 en devandita proba. TEORÍA: No exame de teoría avaliaranse a parte I e II da materia de forma separada, mediante probas liberatorias SÓ en convocatorias oficiais, debendo sacar unha nota mínima de 5 en cada parte (I e II) para poder superar a teoría. As partes superadas gardaranse até a convocatoria extraordinaria. Non terán a opción de presentarse a exames parciais PONDERACIÓNS: PRÁCTICAS(40% entregas semanais + 60% exame adicional prácticas) = 30% // TEORÍA (50% parte I + 50% parte II) = 70% Os/as estudantes deberán obter unha nota mímina de 5 en cada parte (prácticas e teoría), non aplicándose ningunha media entre notas inferiores a 5 en cada parte Todas as probas de avaliación non continua suporán o 100% da cualificación, podéndose alcanzar a nota máxima de 10 CONVOCATORIA FIN DE CARREIRA Na convocatoria fin de carreira, o exame de TEORÍA e PRÁCTICA suporá o 100% da cualificación, podéndose alcanzar a nota máxima de 10. O 70% da nota final será a nota do exame teórico e o 30% será a nota do exame práctico. No caso do exame teórico, a nota cada Parte (I e II) será ponderada igual (50% cada unha). Débese obter un mínimo de 5 en cada parte para superar a materia nesta convocatoria. ESTUDANTES DE GRUPO DE INGLÉS O alumnado que opte pola formación da materia en inglés debe comunicalo explicitamente enviando un correo electrónico ao profesor/a(s) responsables do grupo de inglés. Co envío deste correo electrónico o/a estudante ELIXE ser avaliado/a en o idioma Inglés, o que implica que só poderá asistir ás clases da materia impartidas en inglés e só poderá realizar o exame en Inglés. Durante o mesmo curso, non se permitirá cambiar dun a outro grupo (inglés-español/español-inglés) unha vez que o/a estudante presente a súa solicitude de grupo inglés. Mediante o envío dese correo electrónico, o/a alumno/a desiste expresamente de ser avaliado/a en calquera outro idioma durante o curso actual. Os/as estudantes de inglés que non cumpran estritamente os criterios de avaliación continua nos termos mencionados anteriormente serán avaliados/as mediante exames específicos, que incluirán teoría e práctica, segundo o esquema mencionado en avaliación non continua. A avaliación mediante exame para este grupo de estudantes non será de preguntas de desenvolvemento si non en base a preguntas obxectivas(Probas
que avalían o coñecemento que inclúen preguntas pechadas con diferentes
alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento
de elementos...). Os alumnos/as seleccionan unha resposta entre un número
limitado de posibilidades.) |