Guia docente 2023_24
Facultade de Bioloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Linguas e Literaturas. Linguas Estranxeiras
 Materias
  Didáctica da Ensinanza das Linguas Estranxeiras
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica CANTÓN, I. & PINO, M. (coord.), Diseño y desarrollo del currículum, Alianza Editorial, 2011
CONTI, G & SMITH, S., The Language Teacher Toolkit, Amazon, 2016
PALACIOS, I., “Aprendiendo a aprender en el aula de lenguas extranjeras. Las estrategias de aprendizaje y su tratamiento en el aula”. En Cassany, Daniel, El Portfolio Europeo de Lenguas., pp. 155-184., Ministeriro de Educación, 2006
PALACIOS, I. (dir.) ET ALII, Diccionario de enseñanza y aprendizaje de lenguas, En clave-ELE, 2007
PALACIOS, I. (dir.) ET ALII, Dicionario de ensino e aprendizaxe de linguas (versións española e galega), 1.0, 2019
Bibliografía Complementaria ADAM, J-M., Textes: types et prototypes, Arman Colin, 2011
BENTLEY, K., The TKT (Teaching Knowledge Test) course: CLIL Module (Content and Language Integrated Learning), Cambridge University Press, 2010
DALE L. & TANNER, R., CLIL activities: a resource for subject and language teachers, Cambridge University Press, 2012
DOLZ, J. & SCHNEUWLY, B., Pour un enseignement de l’oral – Initiation aux genres formels à l’école, ESF, 1998
DUFAYS, J.-L., GEMENNE, L. & LEDUR D., Pour une lecture littéraire. Histoire, théories, pistes pour la classe, 2ª edición, De Boeck-Duculot, 2005
GODARD, A. (dir.), La littérature dans l’enseignement du français langue étrangère, Didier, 2014
HARMER, J., The Practice of English Language Teaching, 5ª edición, Pearson, 2014
HOUSE, S (coord.), Didáctica del Inglés: Classroom Practice, Graó, 2011
HUVER, E., SPRINGER, C., L'évaluation en langues, Didier, 2011
LAURENS V., "Modéliser des séquences en FLE et FLM: analyse comparée de l’unité didactique et de la séquence didactique" en Le français aujourd’hui, n° 176, 2012, p. 59-75., 2012
LEBRUN, M., LACELLE, N; BOuTIN, J.-F., Introduction de La littératie médiatique multimodale. De nouvelles approches en lecture-écriture à l’école et hors de l’école, PUO, 2012
McCARTHY, M. O'KEEFFE, A. & WALSH, S., Vocabulary Matrix: Understanding, Learning, Teaching., Heinle Cengage Learning, 2009
MEHISTO, P., MARSH, D., & FIGOLS, M.J., Uncovering CLIL, Macmillan, 2008
MOIRAND, S., Enseigner à communiquer en langue étrangère, Hachette, 1990
Oulipo, (Hermes Salceda ed.), Atlas de literatura potencial 1: Ideas potentes, Pepitas de calabaza, 2016
PARRISH, B., Teaching Adult English Language Learners: A Practical Introduction, 2ª edición, Cambridge University Press, 2019
RINVOLUCRI, M., Humanising your Coursebook (Activities to bring your classroom to life), Delta Publishing, 2002
RIVË, R. & VIDAL, N., Project Work step by step (Handbooks for the English classroom), Macmillan Education, 1993
SAN ISIDRO, F.X. (coord.), Materiais Plurilingües 3.0: Formación, creación e difusión, Xunta de Galicia, 2011
SCHWIETER, J.W. & BENATI, A. (edit.), The Cambridge Handbook of Language Learning, Cambridge University Press, 2019
SCRIVENER, J, Learning Teaching, Macmillan, 2011
TAYLOR, J., The Minimax Teacher, Delta Publishing, 2001
TOMALIN, . & STEMPLESKI, S., Cultural Awareness, Oxford University Press, 2003
THORNBURY, S., An A-Z of ELT. A Dictionary of Terms and Concepts, Macmillan, 2014
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000