Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Identificar, analizar e caracterizar mostras de orixe biolóxica, incluídas as de orixe humana, e as súas posibles anomalías |
|
A2
|
|
Obter, manexar, conservar, describir e identificar especímenes biolóxicos actuais e fósiles |
|
A1
|
|
Recoñecer distintos niveis de organización nos sistemas vivos. Realizar análises filoxenéticas e identificar as probas da evolución |
|
A3
|
|
Manipular e analizar o material xenético e levar a cabo asesoramento xenético |
|
A7
|
|
Tomar mostras, caracterizar, xerir, conservar e restaurar poboacións, comunidades e ecosistemas |
|
A11
|
|
Catalogar, cartografar, avaliar, conservar, restaurar e administrar recursos naturais e biolóxicos |
|
A12
|
|
Identificar, caracterizar e utilizar bioindicadores |
|
A22
|
|
Deseñar modelos de procesos biolóxicos |
|
A24
|
|
Obter información, desenvolver experimentos, e interpretar os resultados |
|
A25
|
|
Participar na dirección, redacción e execución de proxectos en bioloxía |
|
A26
|
|
Asesorar e peritar sobre aspectos científico-técnicos, éticos, legais e socio-económicos relacionados coa bioloxía |
|
A29
|
|
Coñecer e manexar instrumentación científico-técnica |
|
A31
|
|
Capacidade para coñecer e manexar os conceptos e a terminoloxía propios ou específicos |
|
A32
|
|
Capacidade para comprender a proxección social da bioloxía |
|
A33
|
|
Desenvolver a capacidade de análise e síntese
Adquirir a capacidade de organizar e planificar as tarefas e o tempo
Desenvolver habilidades de comunicación oral e escrita
Adquirir coñecementos de inglés relativos ao ámbito de estudo
Empregar recursos informáticos
Saber buscar e interpretar información procedente de fontes diversas
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva
Desenvolver a capacidade de aprendizaxe autónoma
Traballar en colaboración
Desenvolver o razoamento crítico
Adquirir un compromiso ético coa sociedade e coa profesión
Comportarse con respecto á diversidade e a multiculturalidade
Sensibilizarse polos temas ambientais
Desenvolver a creatividade
Asumir un compromiso coa calidade
Desenvolver a capacidade de autocrítica
Desenvolver a capacidade de negociación
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17
|