Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B2 |
Capacidade de lectura e análise de documentos científicos e de interpretar datos e informacións, extraendo o esencial do accesorio ou secundario, e de fundamentar debidamente as pertinentes conclusións. |
B3 |
Adquirir coñecementos xerais das materias básicas da bioloxía, tanto a nivel teórico como experimental, sen descartar unha maior especialización en materias que se orientan a un ámbito profesional concreto. |
B4 |
Capacidade para manexar ferramentas experimentais, incluíndo a instrumentación científica e informática, que apoien a busca de solucións a problemas relacionados co coñecemento básico da bioloxía e con aqueles propios dun contexto laboral. |
C3 |
Identificar, analizar e caracterizar mostras de orixe biolóxica, incluídas as de orixe humana, e as súas posibles anomalías |
C4 |
Isolar, analizar e identificar biomoléculas, virus, células, tecidos e órganos |
C6 |
Avaliar e interpretar actividades metabólicas |
C10 |
Analizar e interpretar as adaptacións dos seres vivos ao medio |
C15 |
Describir, analizar, avaliar e planificar o medio físico. Interpretar a paisaxe |
C17 |
Identificar e obter produtos naturais de orixe biolóxica |
D3 |
Desenvolver habilidades de comunicación oral e escrita |
D4 |
Adquirir coñecementos de lingua extranxeira relativos ao ámbito de estudo |