Guia docente 2017_18
Facultade de Bioloxía
Grao en Bioloxía
 Materias
  Fisioloxía animal I
   Competencias
Código Descrición Tipoloxía
CB1 Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
  • saber
CB2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
  • saber facer
CB3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
  • saber
  • saber facer
CB4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado.
  • saber
  • saber facer
  • Saber estar / ser
CG2 Capacidade de lectura e análise de documentos científicos e de interpretar datos e informacións, extraendo o esencial do accesorio ou secundario, e de fundamentar debidamente as pertinentes conclusións.
  • saber facer
CG3 Adquirir coñecementos xerais das materias básicas da bioloxía, tanto a nivel teórico como experimental, sen descartar unha maior especialización en materias que se orientan a un ámbito profesional concreto.
  • saber
CG4 Capacidade para manexar ferramentas experimentais, incluíndo a instrumentación científica e informática, que apoien a busca de solucións a problemas relacionados co coñecemento básico da bioloxía e con aqueles propios dun contexto laboral.
  • saber facer
CG5 Coñecer os niveis de organización dos seres vivos tanto dende un punto de vista estrutural (molecular, celular, orgánico) como funcional, observando as súas relacións co medio e con outros organismos, así como as súas manifestacións ante situacións de alteración ambiental.
  • saber
CG7 Saber recompilar información sobre temas de interese de ámbito biolóxico, analizala e emitir xuízos críticos e razoados sobre estes, incluíndo cando sexa precisa a reflexión sobre aspectos sociais e/ou éticos relacionados coa temática.
  • saber facer
  • Saber estar / ser
CG10 Desenvolver as capacidades analíticas e de abstracción, a intuición e o pensamento lóxico e rigoroso a través do estudo da bioloxía e as súas aplicacións.
  • saber
  • Saber estar / ser
CG11 Saber comunicar a todo tipo de audiencias (especializadas ou non) de xeito claro e preciso coñecementos, metodoloxías, ideas, problemas e solucións relacionadas con distintos ámbitos da bioloxía.
  • saber
  • saber facer
  • Saber estar / ser
CG12 Capacidade para identificar as súas propias necesidades formativas no campo da bioloxía e en ámbitos laborais concretos, e de organizar a súa aprendizaxe cun alto grao de autonomía en calquera contexto.
  • saber
  • saber facer
  • Saber estar / ser
CE3 Identificar, analizar e caracterizar mostras de orixe biolóxica, incluídas as de orixe humana, e as súas posibles anomalías
  • saber
  • saber facer
CE5 Cultivar microorganismos, células, tecidos e órganos
  • saber
  • saber facer
CE6 Avaliar e interpretar actividades metabólicas
  • saber
  • saber facer
CE8 Avaliar o funcionamento de sistemas fisiolóxicos interpretando parámetros vitais
  • saber
  • saber facer
CE9 Analizar e interpretar o comportamento dos seres vivos
  • saber
  • saber facer
CE10 Analizar e interpretar as adaptacións dos seres vivos ao medio
  • saber
  • saber facer
CE16 Cultivar, producir, transformar, mellorar e explotar recursos biolóxicos
  • saber
  • saber facer
CE17 Identificar e obter produtos naturais de orixe biolóxica
  • saber facer
CE18 Producir, transformar, controlar e conservar produtos agroalimentarios
  • saber facer
CE21 Realizar e interpretar bioensaios e diagnósticos biolóxicos
  • saber
  • saber facer
CE24 Deseñar modelos de procesos biolóxicos
  • saber
  • saber facer
CE25 Obter información, desenvolver experimentos e interpretar os resultados
  • saber
  • saber facer
CE28 Impartir docencia e divulgar coñecementos relacionados coa bioloxía
  • saber
  • saber facer
CE30 Supervisar e asesorar sobre todos os aspectos relacionados co benestar dos seres vivos
  • saber
  • saber facer
CE31 Coñecer e manexar instrumentación científico-técnica
  • saber
  • saber facer
CE32 Capacidade para coñecer e manexar os conceptos e a terminoloxía propios ou específicos
  • saber
  • saber facer
CE33 Capacidade para comprender a proxección social da bioloxía
  • Saber estar / ser
CT1 Desenvolver a capacidade de análise e síntese
  • saber facer
CT4 Adquirir coñecementos de lingua extranxeira relativos ao ámbito de estudo
  • saber
CT6 Saber buscar e interpretar información procedente de fontes diversas
  • saber
  • saber facer
CT14 Adquirir habilidades nas relacións interpersoais
  • Saber estar / ser
Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000 | informacion@uvigo.es            Accesibilidade | Aviso Legal