Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
C3 |
Comprensión de la dimensión educativa y sociocultural de las artes escénicas |
C8 |
Conocimiento crítico del desarrollo histórico de la educación teatral y de la pedagogía teatral |
C9 |
Conocimiento de recursos, técnicas y procedimientos propios de los procesos de intervención en educación y animación teatral. |
D1 |
Capacidad para trabajar en grupo con personas procedentes de otras titulaciones |
D4 |
Sensibilizar al estudiante hacia el contexto cultural y hacia el fenómeno escénico y teatral como marco social |