Guia docente 2014_15
Facultade de Filoloxía e Tradución
Máster Universitario en Teatro e Artes Escénicas
 Materias
  Principios e Ámbitos da Educación e Animación Teatral
   Bibliografía. Fontes de información

Os alumnos débense afacer a ler revistas e prensa profesional sobre educación, animación sociocultural, ensino e cultura escolar. Especialmente, recoméndase a lectura habitual de Revista Bordón, Educación social. Revista de intervención socioeducativa, Revista de Educación, Cuadernos de Pedagogía, Revista de Investigación en Educación e bases de datos como Dialnet ou aquelas que a Universidade de Vigo pon a disposición dos alumnos/as.  En todas estas publicacións e bases de datos pódese atopar material relevante de estudo.

 

BARKER, C. (2011). Xogos Teatrais. Unha perspectiva nova na educación teatral. Biblioteca do Teatro, Editorial Galaxia. Vigo

BOLTON, G. (2009). A expresión dramática na educación. Argumentos para situal a expresión dramática no centro do curriculum, Editorial Galaxia. Vigo

CAMPS, V. (1998). Creer en la educación. Barcelona: Península.

CAÑAS, J. (1994). Didáctica de la expresión dramática. Una aproximación a la dinámica teatral en el aula, Barcelona. Octaedro Ediciones.

CARIDE, J. A. y VIEITES, M. (Coords)(2006). De la educción social a la animación teatral, Gijón. Trea

CARREÑO, M (edit.)(2000). Teorías e Instituciones contemporáneas de educación. Madrid, Síntesis Educación

CARRERAS, Llorenç et al.(1997). Cómo educar en valores. Madrid: Narcea, 4º edición actualizada.

COLOM, Antoni J. (coord.) (1998). Teorías e instituciones contemporáneas de la educación. Barcelona: Ariel.

DELORS, J. (1996). La educación encierra un tesoro. Madrid: Santillana / UNESCO

ESTEVE , J.M. (1987): El malestar docente. Laia, Barcelona.

ESTEVE, José M. (2010). Educar, un compromiso con la memoria. Un libro para educar en libertad. Barcelona: Octaedro.

FAURE, E. (1981). Aprender a ser. Madrid, Alianza Universidad

LAFERRIÉRE, G y MOTOS, T. (2003). Términos de Teatro en la Educación y la Animación Sociocultural. Palabras para la acción, Ciudad Real. Naque Editora.

LOE, Boletín Oficial del Estado de 4 de maio de 2008.

MESTRE CHUST, V. (2007). La necesidad de la educación en Derechos Humanos. Barcelona: UOC.

MORIN, E. (1999). Los siete saberes necesarios de la educación del futuro. Francia: Unesco.

NEGRÍN FAJARDO, O (2003). Teorías e instituciones contemporáneas de educación. Madrid, Centro de Estudios Ramón Areces, D.

PENAC, D. (2008). Mal de escuela. Barcelona: Mondadori.

POVEDA. L. (1995). Ser o no Ser. Reflexión antropológica para un programa de pedagogía teatral, Madrid. Narcea

PUIG, J. Mª et al. (2007). Aprendizaje servicio: educar para la ciudadanía. Barcelona: Octaedro.

SARRAMONA, J. (1989). Fundamentos de educación. Barcelona: CEAC.

SARRAMONA, J. (2000). Teoría de la educación. Reflexión y normativa pedagógica: Ariel Educación, Barcelona.

SOLER VILLALOBOS, Mª P. (coord.) (2008). De la educación emocional a la educación en valores. Madrid: Ministerio de Educación y Ciencia.

TEJERINA, I. (2004). Dramatización y Teatro Infantil, Madrid. Siglo XXI de España Editores.

ÚCAR MARTINEZ, X. (1993). "La animación teatral: los procesos de evaluación de intervenciones socioculturales implementadas por medio de técnicas y elementos teatrales.", pp. 159-177. Teoría de la educación. Revista Interuniversitaria de Teoría de la Educación. Vol. V. Universidad de Salamanca.

ÚCAR MARTÍNEZ, X (1999). “Teoría y práctica de la animación teatral como modalidad de educación no formal”. Teoría de la Educación. Nº 11, págs. 217-255. Universidad de Salamanca.

ÚCAR MARTÍNEZ, X. (2000). La evaluación de actividades y proyectos de animación teatral.  RELIEVE, vol. 6, n. 1. Consultado en http://www.uv.es/RELIEVE/v6n1/RELIEVEv6n1_3.htm  en 10/2/2013.ÚCAR, X. (1992). La animación sociocultural. Ceac. Barcelona.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000