Debate |
Saber construír un discurso científico razoado e coherente con respecto aos temas propostos, empregando para iso os conceptos revisados e aplicados nas prácticas de campo expostas nos artigos dos dous Blogues de Investigación do profesor titular que imparte a materia: -Blogue de *Yuste. *On e *sème *à *tout *vent (http://www.joseyustefrias.com/index.php/blogue) -Sur lles *seuils *du *traduire (http://seuils.hypotheses.org/) |
25 |
CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
|
CG4 CG5 CG6 CG7
|
CE1 CE3 CE4 CE5 CE6 CE7 CE8 CE9
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9
|
Eventos científicos |
Análise razoada e pormenorizada de cada unha das publicidades internacionais analizadas nos dous Blogues de Investigación do profesor titular que imparte a materia, co fin de demostrar a adquisición de todos e cada un dos obxectivos expostos neste curso. |
25 |
CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
|
CG4 CG5 CG6 CG7
|
CE1 CE3 CE4 CE5 CE6 CE7 CE8 CE9
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9
|
Seminario |
Correcta aplicación de conceptos e metodoloxías nos casos prácticos propostos para traballar. |
25 |
CB1 CB2 CB3 CB4 CB5
|
CG4 CG5 CG6 CG7
|
CE1 CE3 CE4 CE5 CE6 CE7 CE8 CE9
|
CT1 CT2 CT3 CT4 CT5 CT6 CT7 CT8 CT9
|