Guia docente 2014_15
Facultade de Filoloxía e Tradución
Máster Universitario en Tradución para a Comunicación Internacional
 Materias
  Tradución Publicitaria
   Contidos
Tema Subtema
1. Aspectos da comunicación comercial 1.1. A comunicación adaptada
1.2. A comunicación *estandarizada
1.3. A comunicación localizada
2. Breve historia da tradución publicitaria 2.1. A transferencia publicitaria
2.2. A adaptación publicitaria
2.3. A localización publicitaria
3. Obstáculos para a comunicación multilingüe en publicidade 3.1. Os obstáculos *geo-lingüísticos
3.2. Os obstáculos político-xurídicos
3.3. Os obstáculos socioculturais
4. Estudios de caso 4.1. La imagen en la comunicación multilingüe
4.2. El texto en la comunicación multilingüe
4.3. La pareja texto_imagen
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000