Guia docente 2016_17
Facultade de Filoloxía e Tradución
Máster Universitario en Tradución para a Comunicación Internacional
 Materias
  Tradución Publicitaria
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Debates Saber construír un discurso científico razoado e coherente con respecto aos temas propostos, empregando para iso os conceptos revisados e aplicados nas prácticas de campo expostas nos artigos dos dous Blogues de Investigación do profesor titular que imparte a materia: -Blogue de *Yuste. *On e *sème *à *tout *vent (http://www.joseyustefrias.com/index.php/blogue)
-Sur lles *seuils *du *traduire (http://seuils.hypotheses.org/)
25 A1
A2
A3
A4
A5
B4
B5
B6
B7
C1
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
Eventos docentes e/ou divulgativos Análise razoada e pormenorizada de cada unha das publicidades internacionais analizadas vos dous Blogues de Investigación do profesor titular que imparte a materia, co fin de demostrar a adquisición de todos e cada un dos obxectivos expostos neste curso. 25 A1
A2
A3
A4
A5
B4
B5
B6
B7
C1
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
Foros de discusión Saber construír un discurso razoado e coherente respecto dos temas propostos nos distintos artigos. 25 A1
A2
A3
A4
A5
B4
B5
B6
B7
C1
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
Seminarios Correcta aplicación de conceptos e metodoloxías nos casos prácticos propostos para traballar. 25 A1
A2
A3
A4
A5
B4
B5
B6
B7
C1
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000