Guia docente 2017_18
Facultad de Filología y Traducción
Máster Universitario en Lingüística Aplicada
 Materias
  Ensino da Lingua Oral a Xordos e da Lingua de Signos a Oíntes
   Contidos
Tema Subtema
1.-Qué linguas aprender?
A comunicación
1.a.- Elementos
1.b.- Procedimentos
2.- Qué podemos facer os lingüistas para mudar a historia da educación dos xordos?
Ensino de lingua oral a xordos







2.a.- Aproximación ao ensino da leitura
2.b.- A leitura das línguas orais
2.c.- A leitura en línguas ideográficas
3.- Por qué é dificil para os ouvintes aprender linguas de signos?
Ensino das linguas de signos aos ouvintes






3.a.- Métodos de ensino:
Autoaprendizaxe
Con profesor
3.b.- Gramáticas
3.c.- Diccionarios
3.d.- Estudos lingüísticos e sociolingüisticos

4.- Qué repercusions ten a escrita na lingua?, e nos falantes?
A transmisión escrita das linguas de signos





4.a.- Historia
4.b.- Análisis de propuestas
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